دانلود Grand Theft Auto III v1.1

دانلود Grand Theft Auto III v1.1

ادامه مطلب " دانلود Grand Theft Auto III v1.1 " را بخوانید

بازی Modern Combat 3: Fallen Nation v1.0.0

بازی Modern Combat 3: Fallen Nation v1.0.0

ادامه مطلب " بازی Modern Combat 3: Fallen Nation v1.0.0 " را بخوانید

Talking Santa meets Ginger v1.0.1

Talking Santa meets Ginger v1.0.1

ادامه مطلب " Talking Santa meets Ginger v1.0.1 " را بخوانید

Talking Santa meets Ginger v1.0.1

Talking Santa meets Ginger v1.0.1

ادامه مطلب " Talking Santa meets Ginger v1.0.1 " را بخوانید

Talking Santa meets Ginger v1.0.1

Talking Santa meets Ginger v1.0.1

ادامه مطلب " Talking Santa meets Ginger v1.0.1 " را بخوانید

Talking Santa meets Ginger v1.0.1

Talking Santa meets Ginger v1.0.1

ادامه مطلب " Talking Santa meets Ginger v1.0.1 " را بخوانید

Talking Santa meets Ginger v1.0.1

Talking Santa meets Ginger v1.0.1

ادامه مطلب " Talking Santa meets Ginger v1.0.1 " را بخوانید

Talking Santa meets Ginger v1.0.1

Talking Santa meets Ginger v1.0.1

ادامه مطلب " Talking Santa meets Ginger v1.0.1 " را بخوانید

kartsharzh
تبلیغات
تبلیغات
درباره ما



دانلود برنامه و بازی اندروید
matinmoeini


لینک دوستان
آخرین پست ها
آمار
  • افراد آنلاین :
نویسندگان
  • mahyar
  • کدهای اختصاصی

      نام :
      وب :
      پیام :
      2+2=:
      (Refresh)


      از اندروید شما در گوگل حمایت کنید


      کدهای اختصاصی
    پشتیبانی
    • بزرگترین پایگاه اندروید: اندرویدها

    دانلود بازی فکری موش و گربه Trip Trap 1.0

     دانلود بازی موش و گربه مخصوص اندروید

    بهترین بازی ها برای دانلود اندروید

     حتما تا به حال نام کارتون موش و گربه را شنیده اید؟این بازی را برای اندروید خود دانلودکنید و لذت ببرید.در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، یک بازی اعتیادآور و فکری را برای اوغات فراغت شما کاربران دستگاه های آندرویدی در نظر گرفته ایم. با ما در معرفی بازی جدید Trip Trap ساخته ی سازندگان بازی محبوب iSlash همراه باشید.

    پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

    یک بازی بسیار دوست داشتنی و در عین حال فکری و سرگرم کننده ! مراحل این بازی را به سادگی فرا می گیرید و همچنین علاقه بسیاری به کامل کردن آنان پیدا خواهید کرد ؛ دوست کوچک ما با نام Ched و نام مستعار Cheddar بسیار گرسنه است و برای رسیدن به پنیرهای مورد علاقه اش ، نیازمند کمک شماست ! اشتباه نکنید ، هدایت این کاراکتر دوست داشتنی کار آسانی نیست ! شما باید با دوری از تله های موجود در مسیر ، او را تا هدف مورد نظر هدایت کنید ، این مسیرها بسیار خطرناک هستند و گذر از آنان نیازمند دقت بالایی است ؛ ۴ اتاق مختلف و بیش از ۸۰ مرحله مختلف از مهم ترین نقاط جذاب این بازی است. امیدواریم لذت ببرید.

    Get our toolbar! 

    دانلود WhatsApp+ 5.43D – مسنجر پرطرفدار واتس آپ پلاس اندروید !

    مسنجر پرطرفدار واتس آپ پلاس

    دانلود WhatsApp+ - مسنجر پرطرفدار واتس آپ پلاس اندروید !

    WhatsApp+v5.43Dآندروید – جدیدترین ورژن– تنها در فارسروید

    اگر از افرادی باشید که با برنامه های مسنجر و چت آشنایی داشته باشید بدون شک مسنجر پرطرفدار و نام آشنای واتس آپ را می شناسید!؟ یکی از محبوب ترین مسنجرهای موجود برای انواع سیستم عامل هایاندروید، آیفون، بلک بری، سیمبین و غیره که میلیون ها کاربرا از سراسر دنیا را به سمت خود کشانده است! این مسنجر که برای مدت ۱ سال می تواند به صورت رایگان مورد استفاده ی کاربران قرار بگیرید این امکان را به شما می دهد که به راحتی با مخاطبین خود به چت کردن بپردازید و با صرف هزینه ای بسیار کم و ناچیز تجربه ی بهترین و کاربردی ترین مسنجر را داشته باشید! نسخه ی رسمی مسنجر واتس آپ با نام Whats App Messenger در مارکت اندروید به صورت رایگان در اختیار کاربران اندرویدی قرار دارد که اخرین نسخه ی آن را می توانید از لینک روبرو دریافت نمایید :

    و اما امروز قصد معرفی نسخه ی پلاس مسنجر واتس آپ را داریم که با نام WhatsApp+ منتشر گردیده و بهتر است بدانید که این نسخه نسبت به نسخه ی رسمی هیچ کم و کسری ای ندارد بلکه امکانات بیشتری را به کاربران می دهد! درa نسخه ی پلاس مسنجر واتس آپ که در واقع نسخه اصلی با قابلیت شخصی سازی است، شما قادر خواهید بود به راحتی رنگ ها، فونت ها و سایز آن ها و سایر موارد را به دلخواه تغییر دهید! از طرفی سایز آپلود فایل مدیا که در نسخه استوک شانزده مگابایت است در این نسخه افزایش یافته و فایل های حجیم را هم می توانید با آن ارسال نمایید!

    برخی از امکانات و قابیلت های کلی نرم افزار واتس آپ | WhatsApp اندروید :

    * ارسال عکس های شما برای مخاطبین با بالاترین کیفیت ممکن (نسخه پلاس)

    * دارا بودن یک اندرویدر اختصاصی قدرتمند و تم شیک و متفاوت (نسخه پلاس)

    * ارسال موزیک های شما تنها با یک کلیک و یک لمس (نسخه ی پلاس)

    * امکان چت با دوستان و مخاطبین به صورت گروهی و چند نفره

    * بدون نیاز به ثبت نام در وبسایت خاص و یا رمز عبور و نام کاربری

    * در دسترس بودن همیشگی و ۲۴ ساعت کاربران برای یکدیگر!

    * دارا بودن تنظیماتی برای سفارشی سازی صدای اطلاع رسانی، تصویر زمینه و غیره

    * دارا بودن توابع اضافی استفاده در دو حالت افقی و عمودی، فرستادن صوت، عکس برای پروفایل و غیره

    اگر دوست دارید آخرین نسخه ی اپلیکیشن قدرتمند WhatsApp+ را برروی موبایل اندرویدی خود داشته باشید می توانید آخرین نسخه ی آن ر ابا یک کلیک و

    Get our toolbar! 

     دانلود نرم افزار مخصوص بک اپ گیری در اندروید

    نرم افزارهای اندروید

     آیا می خواهید با دانلود نرم افزار بسیار مفید برای اندروید همیشه بتوانید از تمام فایل های خود بک اپ بگیرید و در مواقع نیاز ریستور کنید؟آیا تغییر رام اسمارت فون و یا تبلت آندرویدی ، برای شما هم یک عمل سخت و زمان بر است؟ معمولاً تغییر رام دستگاه های آندرویدی زمان زیادی را از کاربر نمی گیرد ، در واقع بیشترین زمان را نصب مجدد اپلیکیشن های حذف شده می برند ، در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شما کاربران عزیز را با نرم افزاری جدید جهت رفع همیشگی این مشکل آشنا کنیم.

    پیش نیاز : آندروید ۲٫۱ و بالاتر

    App Backup & Restore نام ابزاری است مناسب جهت بک آپ گیری و ریستور کردن بک آپ های اپلیکیشن های APK ؛ از مهم ترین امکانات این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد :

    بک آپ گیری اپلیکیشن ها در مموری کارت ، بک آپ گیری لینک های مارکت برای اپلیکیشن های محافظت شده ، بازگرداندن اپلیکیشن ها از مموری کارت ، بک آپ گیری و ریستور کردن به صورت دسته جمعی ، حذف سریع ، مرتب کردن اپلیکیشن ها بر اساس نام ، زمان نصب و حجم ، نمایش وضعیت حافظه ، بک آپ گیری خودکار در زمان نصب ، پشتیبانی از App2SD

    Get our toolbar! 

     دانلود آخرین ورژن بازی پرندگان خشمگین

    بازی های اندروید جدید

     حتما تا به حال بازی های پرندگان خشمگین را دانلودکرده اید.کنون با معرفی یکی دیگر از سری بازی های جذاب و پرطرفدار پرندگان عصبانی خدمت شما کاربران دستگاه های آندرویدی هستیم ! پرندگان عصبانی نسخه فصل ها ، این بار با قابلیت هایی جدید ، محیطی رنگارنگ و دوست داشتنی و مراحلی جدید و بسیار هیجان انگیز قصد دارد شما را تا ساعت ها با اسمارت فون و یا تبلت خود سرگرم کند !

    پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

    نسخه فصل ها از بازی محبوب پرندگان عصبانی ، گیم پلیر نسخه اصلی سری بازی های Angry Birds را در کنار مراحلی جدید و بسیار متفاوت به دستگاه های شما می آورد. از هالووین گرفته تا جشن سال نو در کشور چین ! پرندگان عصبانی در حال جشن گرفتن تمامی روزهای مهم در کشورهای مختلف دنیا هستند ؛ با مجموعه ای بیش از ۳۰۰ مرحله اعتیاد آور و بسیار جذاب با آپدیت ها و جوایز رایگان ! لذت یک بازی متفاوت با اشیائی جالب نظیر تخم مرغ های طلائی و کدوهای تنبل مخصوص جشن هالووین ! مراحلی سرگرم کننده و در عین حال فکری که مهارت شما را در پشت سر گذاشتن پازل ها به چالش می کشد ؛ با بیش از ۱ میلیارد دانلود سری بازی های پرندگان عصبانی ، بازی های Angry Birds پرطرفدارترین سری بازی ها در فروشگاه های اپ استور و آندروید مارکت به شمار می روند. امیدواریم لذت ببرید.

    Get our toolbar! 

    دانلود نرم افزار کاهش مصرف باطری برای اندروید

    نرم افزار های اندروید

     آیا از مصرف بالای باتری گوشی و تبلت اندرویدی خودتان ناراضای هستید و می خواهید با دانلود نرم افزار بسیار مفید مصرف باتری خود را کاهش دهید؟در اینجا قصد داریم شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی را با اپلیکیشنی جدید جهت بهینه سازی مصرف انرژی سیستم عامل آندروید آشنا کنیم.

    پیش نیاز : آندروید ۴٫۰ و بالاتر

    Snapdragon™ BatteryGuru نام اپلیکیشنی جدید جهت بهینه سازی مصرف انرژی و افزایش عمر باطری در سیستم عامل آندروید است ، همانگونه که احتمالا می دانید ، اسمارت فون ها و تبلت های جدید در سال های اخیر از پردازنده های قدرتمند Snapdragon بهرمند هستند ، Snapdragon™ BatteryGuru به طور خاص قادر است با اعمال تغییراتی هوشمندانه ، میزان نگهداری انرژی در اینگونه دستگاه ها را تا حد بسیاری افزایش دهد. بنابراین با استفاده از این اپلیکیشن ، می توانید با یک بار شارژ کردن دستگاه های خود ، مقدار ساعات بیشتری را با آن ها کار کنید ، این اپلیکیشن به شما می آموزد که چگونه با دستگاه های خود با پردازنده ی Snapdragon کار کنید تا میزان عمر باطری در آنان افزایش یابد ، البته این عمل بدون از کار انداختن اپلیکیشن ها انجام می شود ! لازم به ذکر است که تمامی تنظیمات هوشمندانه و به صورت خودکار انجام می گیرد و هیچ نیازی به تنظیمات کاربر نیست. پس از آنکه ۲ الی ۴ روز از نصب Snapdragon BatteryGuru طی شد ، این اپلیکیشن مصرف میانگین کاربر از دستگاه را می آموزد و توصیه های خود را جهت افزایش بازدهی باطری دستگاه به اطلاع کاربر می رساند. امیدواریم لذت ببرید.

    Get our toolbar! 

    دانلود بازی طناب را ببر ورژن جدید بازی های جدید اندروید حتما تا به حال نام بازی طناب را ببر را شنیده اید.این بار نسخه جدید بازی بریدن طناب را برای اندروید خود دانلودکنید.در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شما کاربران دیوایس های آندرویدی را با نسخه جدید یکی از محبوب ترین بازی های تاریخ آندروید مارکت آشنا کنیم ! اگر از گیمرها و دوست داران بازی های آندروید و یا iOS باشید ، حتما با عنوان Cut The Rope آشنایی دارید. پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر با توجه به عرضه جدیدترین نسخه از بازی محبوب Cut the Rope ، بر آن شدیم تا کامل ترین نسخه موجود از آن را به شما گیمرهای آندرویدی معرفی کنیم ، همانگونه که می دانید در نسخه اول این بازی ، شاهد حضور کاراکتری دوست داشتنی با نام Om Nom بودیم که در روند بازی ، اقدام به جمع آوری آبنبات ها می کرد. شما در نسخه اولیه این بازی با برش مناسب طناب ها ، آبنبات ها را به Om Nom می رساندید و با پشت سر گذاشتن مراحل ، مهارت خود را در مقادیر امتیازها محک می زدید. اکنون در نسخه دوم این بازی ، چالش هایی جدید و بسیار جذاب اضافه شده اند که در ادامه به شرح آنان می پردازیم ؛ در نسخه دوم این بازی شخصیت ها و گیم پلی جدیدی را شاهد هستیم که مراحل و رویدادهایی جدید را تجربه می کنند ، جمع آوری آبنبات ها هرگز تا این حد جذاب و دوست داشتنی نبوده است ! با پیش رفتن در مراحل مختلف این بازی جوایز و امتیازات خود را افزایش داده و با انجام این بازی به صورت آنلاین ، دوستانتان را به یک رقابت جذاب دعوت کنید. در جریان یک اتفاق غیر منتظره ، Om Nom جعبه ی خود را شکسته و وارد جنگلی می شود که تمامی وقایع و جذابیت های این بازی را در آن تجربه خواهید کرد. امیدواریم لذت ببرید.

    Get our toolbar!