دانلود Grand Theft Auto III v1.1

دانلود Grand Theft Auto III v1.1

ادامه مطلب " دانلود Grand Theft Auto III v1.1 " را بخوانید

بازی Modern Combat 3: Fallen Nation v1.0.0

بازی Modern Combat 3: Fallen Nation v1.0.0

ادامه مطلب " بازی Modern Combat 3: Fallen Nation v1.0.0 " را بخوانید

Talking Santa meets Ginger v1.0.1

Talking Santa meets Ginger v1.0.1

ادامه مطلب " Talking Santa meets Ginger v1.0.1 " را بخوانید

Talking Santa meets Ginger v1.0.1

Talking Santa meets Ginger v1.0.1

ادامه مطلب " Talking Santa meets Ginger v1.0.1 " را بخوانید

Talking Santa meets Ginger v1.0.1

Talking Santa meets Ginger v1.0.1

ادامه مطلب " Talking Santa meets Ginger v1.0.1 " را بخوانید

Talking Santa meets Ginger v1.0.1

Talking Santa meets Ginger v1.0.1

ادامه مطلب " Talking Santa meets Ginger v1.0.1 " را بخوانید

Talking Santa meets Ginger v1.0.1

Talking Santa meets Ginger v1.0.1

ادامه مطلب " Talking Santa meets Ginger v1.0.1 " را بخوانید

Talking Santa meets Ginger v1.0.1

Talking Santa meets Ginger v1.0.1

ادامه مطلب " Talking Santa meets Ginger v1.0.1 " را بخوانید

kartsharzh
تبلیغات
تبلیغات
درباره ما



دانلود برنامه و بازی اندروید
matinmoeini


لینک دوستان
آخرین پست ها
آمار
  • افراد آنلاین :
نویسندگان
  • mahyar
  • کدهای اختصاصی

      نام :
      وب :
      پیام :
      2+2=:
      (Refresh)


      از اندروید شما در گوگل حمایت کنید


      کدهای اختصاصی
    پشتیبانی
    • بزرگترین پایگاه اندروید: اندرویدها

     دانلود بازی ورزشی بیلیارد اندروید ۲۰۱۴

    بازی اندروید جدید

     آیا می خواهید با دانلود بازی بیلیار سه بعدی و زیبا این ورزش دوست داشتنی را به اندروید خودتون بیاورید؟پیشنهاد ما دانلود این بازی است.در این مطلب از سایت  اندروید شما ، می خواهیم شما دوست داران بازی محبوب بیلیارد را با یک بازی هیجان انگیز و بسیار زیبا آشنا کنیم. بیلیارد تمام سه بعدی برای اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی ! از این پس می توانید هیجان این بازی دوست داشتنی را همیشه همراه خود داشته باشید.

    پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

    Pool Break Pro 3D مجموعه ای از محبوب ترین بازی های بیلیارد از قبیل Pool, Snooker, Billiards, Crokinole و Carrom را در خود جای داده است ، می توانید متناسب با علاقه خود به کمک هر یک از آنان اوقات فراغت خود را بگذرانید. با بهره گیری از سیستم سه بعدی این بازی ، محیط آن کاملاً با واقعیت مطابقت داشته و شما را در فضایی طبیعی از یک رقابت سرسخت قرار می دهد ، یکی از جذاب ترین قابلیت های گنجانده شده در این بازی سیستم بازی آنلاین آن است ، بنابراین می توانید هر زمان که بخواهید با کاربران انواع دستگاه های قابل حمل این بازی را به صورت جهانی انجام داده و رکورد های خود را به ثبت برسانید. Pool Break Pro 3D ده ها نوع از محبوب ترین بازی های میز بیلیارد را در دستگاه قابل حمل شما جای می دهد ؛ در حین بازی برای دقت و تمرکز بیشتر ، خطوط حرکت توپ ها نیز برایتان نمایش داده می شود. امیدواریم لذت ببرید.

    Get our toolbar! 

    دانلود نرم افزار ساخت ویدیوهای زیبا از تصاویر Flipagram

    دانلود نرم افزار ساخت ویدئو برای اندروید

    نرم افزار های اندروید

     آیا می خواهید با دانلود نرم افزار مفید و جذاب از تصاویر و عکس های خود ویدئو های باورنکردنی بسازید و خاطرات خود را زنده سازید؟در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شما کاربران عزیز را با نرم افزار جدید و بسیار جالب Flipagram در دستگاه های آندرویدی آشنا کنیم.

    پیش نیاز : آندروید ۳٫۰ و بالاتر

    لحظات خاطره انگیز را به زندگی خود وارد کنید. به کمک Flipagram می توانید با تصاویر موجود در گالری دستگاه و یا حساب کاربری اینستاگرام ، ویدیوهایی کوتاه و حرفه ای ایجاد کنید. تنها کافیست تصاویر مورد نظر خود را وارد نرم افزار کرده و با تعریف کردن یک موزیک مورد علاقه ، از ویدیوی خروجی خود لذت ببرید ، به همین سادگی ! نسخه ی اورجینال از این نرم افزار محبوب و حرفه ای ، برای مدتی محدود به صورت رایگان در مارکت آندروید قرار گرفته است و هم اکنون با لینک مستقیم از ادامه مطلب آماده دریافت است. آیا شما هم به دنبال راهی برای زیباسازی و خاطره انگیز تر کردن تصاویر اینستاگرام و یا گالری دستگاه خود هستید؟ پیشنهاد ما این است که Flipagram را از دست ندهید ! شما برای آماده سازی ویدیوهای خود ، تنها باید ۳ مرحله را پشت سر بگذارید. تصاویر خود را فراخوانی کنید ، در بخش ویرایشی تصاویر را آماده سازی کرده و موزیک دلخواه خود را انتخاب کنید ، در آخر ویدیوی خروجی را در حساب های Instagram, Facebook, YouTube و… به اشتراک بگذارید. امیدواریم مفید واقع گردد.

    Get our toolbar! 

    دانلود بازی فرار از مأموران مترو در هندوستان – Subway

     دانلود بازی جذاب اندروید

    بازی های اندروید

     در این مطلب از سایت  آندروید شما ، جدیدترین نسخه از سری بازی های جذاب و پرطرفدار Subway Surfers را برای دانلود شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی آماده کرده ایم.

    پیش نیاز : آندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

    همانطور که احتمالاً با سری بازی های Subway Surfers آشنا هستید ، در این بازی نیز باید مطابق همیشه ، هدایت دونده ای با نام Jack را بر عهده خواهید داشت. جم در حال فرار از دست مأموران مترو است ، در هر یک از نسخه های این بازی ، جک در متروهای یکی از نقاط جهان در حال فرار از مأموران است. در این نسخه ، جک به کشور هندوستان می رود ! یک بازی جذاب و هیجانی را در خیابان های بمبئی تجربه کنید ! روند کلی این بازی به این شکل است که مأموران مترو به دنبال شما می دوند و شما باید با فرار از دست آنان لحظه به لحظه امتیاز خود را افزایش دهید. البته مراقب موانع نیز باشید ! در اوایل این بازی ممکن است با خود بگوئید به سادگی در حال کسب امتیاز هستید ، اما با گذشت اندکی از زمان ، موانع سختی در پیش رویتان ظاهر می شود که گذر از آنان ، نیازمند دقت و سرعت عمل بسیار بالا خواهد بود. امیدواریم لذت ببرید.

     برای دانلود به ادامه مطلب بروید...

    Get our toolbar! 

    دانلود نرم افزار آنتی ویروس نود ۳۲ جدید ۲۰۱۴ Mobile nod 32

    دانلود نرم افزار نود ۳۲ برای اندروید

    نرم افزار 2014 اندروید

     حتما تا به حال نام نرم افزار آنتی ویروس نود ۳۲ را شنیده اید.این بار نسخه ۲۰۱۴ و جدید این برنامه امنیتی کامل را برای تبلت ها و موبایل های اندروید آماده دانلود کرده ایم.در این مطلب از سایت نیو فور آندروید در راستای حفظ امنیت شما کاربران دیوایس های آندرویدی ، قصد داریم جدیدترین نسخه از آنتی ویروس قدرتمند و محبوب نود ۳۲ را معرفی کنیم. آنتی ویروس Eset Nod32 یکی از محبوب ترین آنتی ویروس های کامپیوترهای شخصی در سال های اخیر بوده که کاربران زیادی را به خود جذب کرده است ، با امنیتی خارق العاده ای که نود ۳۲ در کامپیوترهای رومیزی فراهم آورد ، سرانجام نسخه مربوط به دستگاه های قابل حمل آن نیز منتشر شد و کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی را با سطحی جدید از امنیت آشنا کرد.

    پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

    بر اساس آزمایشیات انجام گرفته بر روی ایان ابزار امنیتی از سوی AV-TEST ، آنتی ویروس ESET Mobile Security رکورد ۹۹٫۷% را از لحاظ حفظ امنیتی دستگاه های آندرویدی به ثبت رسانید ، مجموعه امنیتی Eset Nod32 با رابط کاربری بسیار ساده اش ، با گام هایی ساده شما را از سطح امنیت دستگاه هایتان آشنا می سازد ؛ آیا همیشه در وبگردی یا استفاده از شبکه های اجتماعی با مشکل حفظ امنیت رو به رو هستید؟ Eset Nod32 با امکانات خارق العاده اش بالاترین سطح امنیت را در هنگام استفاده از سرویس های اینترنتی برایتان فراهم می آورد و شما را در مقابل انواع حملات اینترنتی ، ابزارهای مخرب و… محافظت می کند. مشتریان Eset Nod32 بالاترین سطح رضایت مندی خود را با استفاده از این ابزار اعلام کرده اند ، به گزارش Virus Bulletin ، نود ۳۲ برای دهمین سال متوالی این رکورد را به نام خود ثبت می کند. جدیدترین نسخه از این ابزار امنیتی متناسب با دستگاه های آندرویدی شما هم اکنون از ادامه مطلب سایت نیو فور آندروید آماده دانلود کردن است.

    Get our toolbar! 

    بازی محبوب Grand Theft Auto: San Andreas 1.02 – اندروید

    باز هم کمپانی Rockstar طرفداران بازی‌های خود را با یک نسخه‌ی تازه از سری بازی‌های GTA برای موبایل‌ها و تبلت‌ها خوشحال کرد. اینبار نوبت به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های این کمپانی یعنی GTA: San Andreas رسیده است. در این بازی زیبا شما در نقش Carl Johnson پس از مدت‌ها دوری از Los Santos، در حالی به آنجا بازگشته است که مادرش کشته شده و خانواده‌اش دچار مشکلات بسیاری است. او حالا به شهر و محله‌ی خود بازگشته و کارهای زیادی برای انجام دادن پیش روی خود دارد. آزادی عمل شما در San Andreas و همچنین محیط وسیع آن، می‌تواند مدت‌ها شما را سرگرم کند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

     

    gta sa android بازی محبوب Grand Theft Auto: San Andreas 1.02   اندروید

     

     

    password بازی محبوب Grand Theft Auto: San Andreas 1.02   اندروید رمز فایل: www.downloadha.com

    download بازی محبوب Grand Theft Auto: San Andreas 1.02   اندروید لینک دانلود فایل نصب – ۱۱ مگابایت | لینک کمکی

     

    محل انتقال فولدر دیتا: Android/obb

    download بازی محبوب Grand Theft Auto: San Andreas 1.02   اندروید لینک دانلود دیتا – قسمت اول – ۱۰۰۰ مگابایت | لینک کمکی

    download بازی محبوب Grand Theft Auto: San Andreas 1.02   اندروید لینک دانلود دیتا – قسمت دوم – ۶۶۴ مگابایت | لینک کمکی

     

    Get our toolbar! 

    تاریخ : جمعه 18 بهمن 1392 ساعت 11:28  زمان : بازدید :

    دانلود نرم افزار بارکد خوان اندروید

     دانلود نرم افزار بارکد خوان اندروید

    نرم افزار اندروید

     آیا می خواهید با دانلود نرم افزار بسیار مفید و کاربردی بارکدها و کد های QR  را به آسانی اسکن کنید؟یکی از روش های مرسوم جهت دانلود اپلیکیشن های آندرویدی ، استفاده از QR Code است ، بدین طریق که شما توسط یک نرم افزار واسطه ، با دوربین دستگاه خود اقدام به خواندن محتویات کد می کنید و دانلود اپلیکیشن مورد نظر بدون هیچ دردسری و در سریع ترین زمان ممکن در دستگاهتان آغاز می شود. در این مطلب از سایت نیو فور آندرویدی ، یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای بارکدخوان و اسکنرهای QR را برای شما کاربران دیوایس های آندرویدی آماده کرده ایم.

    پیش نیاز : آندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

    آخرین آپدیت از این نرم افزار که با قیمت ۴٫۹۹ دلار عرضه میشد ، به قیمت ۱٫۹۹ دلار تخفیف خورده است ، اما هم اکنون می توانید آن را به صورت کاملاً رایگان از وب سایت نیو فور آندروید دانلود کنید ! سریع ترین و کاربرپسند ترین اسکنر بارکدها و کدهای QR هم اکنون در دسترس است ، اگر مدت هاست به دنبال قدرتمندترین اسکنر داخلی برای دستگاه آندرویدی خود می گردید ، Scan – QR and Barcode Reader بهترین گزینه است ! این نرم افزار سریع و کاملا قابل اعتماد است ، حتی می توان ۶ ستاره امتیاز را به طور کامل به آن داد ! نسخه حرفه ای (بدون تبلیغات) ، طراحی بسیار زیبا و حتی اسکن کدهای تار که انتظار اسکن موفقیت آمیز آنان را نخواهید داشت ! طرز استفاده از این ابزار بسیار ساده است ، پس از نصب آن را اجرا کنید و شروع به اسکن کدهای مورد نظر کنید ، نیازی به فشردن هیچ دکمه ای نیست ! اسکن به صورت خودکار اطلاعات بارکد یا کد QR را استخراج می کند. امیدواریم لذت ببرید.

    Get our toolbar! 

    دانلود بازی بسیار جذاب Earn To Die v1.0.7 + نسخه بی نهایت + فعال ساز بازی

    بازی فوق العاده و بسیار جذاب به همراه نسخه بی نهایت دراندروید شما

    فعال ساز بازی اضافه شد…

    ابتدا فعال ساز را نصب کرده و سپس بازی را نصب و اجرا کنید

    تست شده برروی زد اولترا (آفلاین)

    شما با کامیونی قدیمی در صحرایی هستید که توسط زامبی های بسیار احاطه شده است که شما برای عبور از آن منطقه باید زامبی ها را نابود کنید که برای این کار می توانید از اسلحه استفاده کرده و آن ها را بکشید. در این راه مشکل دیگری نیز دارید که سوخت ماشین شما کم شده و اگر سکه جمع نکنید تمام خواهد شد و نمی توانید ادامه دهید. پس می توانید با جمع آوری سکه ها سوخت خود را افزایش داده و همچنین از تجهیزات و اسلحه های بهتری برای کشتن زامبی ها استفاده کنید. بیش از ۲۰۰ میلیون بار نسخه اصلی این بازی دریافت شده است. پیشنهاد می کنیم از دست ندهید.

    Get our toolbar! 

    دانلود نرم افزار اس ام اس سری ع – GO SMS Pro 5.35

     دانلود نرم افزار اس ام اس و پیامک ها

    نرم افزار جدید اندروید

     آیا می خواهید با دانلود نرم افزار بسیار مفید و کاربردی برای اندروید خود اس ام اس های خود را سریع تر ارسال کنید و از امکانات بیشتر بهره ببرید؟آیا از قابلیت های محدود اپلیکیشن پیام رسان دیوایس آندرویدی خود خسته شده اید؟ در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شما کاربران عزیز را با نرم افزار جدید GO SMS Pro به عنوان یک جایگزین قدرتمند برای اپلیکیشن پیام رسان اورجینال دستگاه های آندروید آشنا کنیم.

    پیش نیاز : آندروید ۱٫۶ و بالاتر

    به عنوان توضیحات این اپلیکیشن ، قصد دارد تفاسیر منابع معتبر را در این باره ارائه کنیم. به گفته ی Techaron ، بدون شک اپلیکیشن Go SMS بهترین و پیشرفته ترین خدمات را در زمینه ارسال پیامک در میان دستگاه های آندرویدی ارائه می کند ، بهتر است عنوان بهترین اپلیکیشن مدیریتی پیامک ها را به آن اختصاص دهیم. منبع Lifehacker می گوید : برای داشتن تجربه ای جدید در ارسال پیام کوتاه و پیام های چند رسانه ای زیباترین و قدرتمندترین نرم افزار Go SMS می باشد ، این نرم افزار با امکان سفارشی سازی عناصر رابط کاربری ، برنامه ریزی ارسال پیام ها ، مدیریت و سازماندهی پوشه ها ، ارسال پرسرعت از طریق اینترنت WiFi و اشغال حافظه ای بسیار اندک از رم و … از حرفه ای ترین ابزارهای جایگزین اپلیکیشن پیش فرض پیام رسان دستگاه های شما به حساب می آید. به گفته ی Androidmeter ، نرم افزار Go SMS تنها یک جایگزین ساده برای پیام رسان دستگاه نیست ، بلکه به شما امکان تجربه قدم بعدی سرویس های پیام رسان را می دهد. امیدواریم لذت ببرید.

    Get our toolbar! 

    دانلود بازی بسیار زیبای گوریل و موز Banana Kong 1.6.13

     دانلود بازی گوریل برای اندروید

    بازی جدید اندروید

     آیا می خواهید با دانلود بسیار زیبا و گرافیکی برای اندروید خود که گوریل و موز نام دارد مدت ها سرگرم شوید؟در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، یکی بازی کودکانه و بسیار سرگرم کننده را برای شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی آماده کرده ایم.

    پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

    بازی با یک گوریل آغاز می شود ، یک گوریل دوست داشتنی که عاشق موز است ! مهارت های مختلف نظیر دویدن ، انجام حرکات دفاعی و پرش از جمله اقداماتی است که شما به واسطه آنان می توانید گوریل را تا رسیدن به موز بزرگ یاری دهید. با سواری بر گراز می توانید گوریل را از موانع خطرناک مانند صخره ها ، تمساح و گذازه های آتش در امان نگه دارید ، به لطف ویژگی آنلاین این بازی شما می توانید با عبور از جنگل ها در سمت راست وضعیت رکوردهای دوستان خود را به صورت زنده مشاهده کنید. برای پر کردن نوار انرژی گوریل تا بتوانید بایست موزهای موجود در مسیر را جمع آوری کنید. با کشف رازهای مخفی این بازی ، هدایا و امکانات بیشتر این بازی را آزاد کنید. امیدواریم لذت ببرید.

    Get our toolbar! 

    دانلود فیس بوک Facebook for android v6.0.0.6.28 – اندروید

    Facebook for android v6.0.0.6.28 | 17.33 MB

    Facebook دانلود فیس بوک Facebook for android v6.0.0.6.28   اندروید

    (۹۲/۱۱/۷) تغییرات:
    به روز شدن نسخه اندروید (نسخه  ۶٫۰٫۰٫۶٫۲۸)

    حتما نام Facebook را شنیده‌اید و یا شاید در آن کاربری هم ایجاد کرده‌اید . فیس بوک (Facebook) یک سایت اجتماعی و یر مخاطب ترین وب سایت اجتماعی جهان است که تا کنون ملیون ها کاربر را به خود جذب کرده است. اکنون در ارم دانلود برای شما اپلیکیشن Facebook for android v3.1  تا بتوانید با گوشی خود به فیس بوک رفته و از کلیه امکانات مانند قابلیت جستجو،قابلیت دیدن تگهای روی عکسها و امکان زوم روی تصاویر، notification به طور لحظه ای، قابلیت games and apps ، دسترسی به timeline موبایل ( در صورتی که قبلاً فعال کرده باشید)، دسترسی به لیست دوستان و subscribtion هاو …بهره مند شوید. لینک دانلود  نرم افزار فیس بوک Facebook for android v6.0.0.6.28  که مخصوص گوشی های اندروید  ۲٫۲ و بالاتر است در قسمت لینک دانلود برای شما هم میهنان عزیز قرار داده شده است .

     
    Get our toolbar! 

    دانلود بازی محبوب گربه سخنگو – Talking Tom Cat 2 4.0.1

    دانلود بازی گربه سخن گو اندروید

    بازی های اندروید

     

    آیا به سری بازی های گربه ی سخنگو در دستگاه های آندروید علاقمند هستید؟ پیشنهاد می کنیم جدیدترین نسخه از بازی Talking Tom Cat 2 را از دست ندهید.

    پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

    بازی اصلی صحبت با گربه سخنگوی تام بازگشته است ! پیشرفته تر و سرگرم کننده تر از قبل ! این بازی به عنوان بازی شماره ۱ در گوگل پلی استور با بیش از ۵۰۰ میلیون دانلود یک رکورد تاریخی را به ثبت رسانده است. با تام صحبت کنید تا او جمله ی گفته شده ی شما را با صدای جالب و خنده دار خود برایتا تکرار کند ! می توانید با تام بازی کنید ، با زدن ضربه به او می توانید او را بترسانید و از واکنش های جالب اون لذت ببرید ! با لباس ها و ابزارهای در دسترس می توانید تام را سفارشی سازی کرده و آن را مطابق با سلیقه خود تغییر ظاهر دهید. می توانید در حین صحبت و بازی با تام ، از اون به صورت همزمان ویدیو تهیه کرده و آنان را به صورت مستقیم با دوستان خود به اشتراک بگذارید. تام در نسخه جدید این بازی از کوچه های قدیمی به یک آپارتمان لوکس و جدید آمده است ! در نسخه دوم بازی تام سخنگو شاهد عملگرهای بیشتری هستیم که می تواند بسیار سرگرم کننده باشد. امیدواریم لذت ببرید.

    Get our toolbar! 

    دانلود بازی پرندگان عصبانی جنگ ستارگا ن Star Wars II 2

     دانلود بازی پرندگان خشمگین ورژن جدید

    بهترین های اندروید

     

    آیا برای آشنایی با نسخه دوم بازی محبوب پرندگان عصبانی نسخه جنگ ستارگان آماده هستید و می خواهید این بازی را برای اندروید دانلود کنید؟

    پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

    Angry Birds Star Wars II ویرایشی از سری بازی های پرندگان عصبانی است که با تمامی دستگاه های آندرویدی با هر نوع سایز نمایشگری سازگاری دارد. این نسخه از بازی پرندگان خشمگین ، بر اساس ساختار فیلم معروف و پرطرفدار جنگ ستارگان یا Star Wars ساخته شده است. برای اولین بار ، شما علاوه بر هدایت تیم پرندگان عصبانی ، می توانید در نقش خوک ها نیز قرار بگیرید ! بیش از ۳۰ شخصیت مختلف در این بازی در نظر گرفته شده است که شما می توانید به انتخاب خود ، از آنان استفاده کنید. لازم به ذکر است که نسه ای که هم اکنون در پیش روی شما قرار گرفته ، بر خلاف نسخه موجود در آندروید مارکت ، هیچگونه محدویدیتی نداشته و دسترسی به تمامی آیتم های آن برایتان آزاد است.

    Get our toolbar! 

    دانلود نرم افزار تماس رایگان

     دانلود نرم افزار تماس رایگان

    نرم افزار جدید اندروید

    آیا شما هم از آن دسته از افرادی هستید که به تعداد فراوان پیامک در اندروید ارسال می کنید؟ آیا مکالمات تلفنی شما طولانی مدت هستند؟ آیا از پرداخت هزینه های بسیار خسته شده اید؟ پیشنهاد می کنیم با ما در معرفی نرم افزار جدید LINE همراه باشید.

    پیش نیاز : آندروید ۲٫۱ و بالاتر

    هیچ محدودیتی وجود ندارد ! می توانید به هر اندازه که بخواهید از طریق یک ارتباط اینترنتی ، پیامک ارسال کرده و یا تماس های تلفنی با کیفیت و طولانی مدت را با دسوتان خود تجربه کنید. LINE یک سرویس جدید ارتباطی است که به شما کاربران دستگاه های هوشمند این امکان را می دهد که بتوانید در هر ساعت از شبانه روز ، به هر میزان تماس تلفنی برقرار کرده و یا پیامک ارسال کنید. LINE هم اکنون دارای ۲۶۰ میلیون کاربر فعال از ۲۳۱ کشور دنیا می باشد ! اپلیکیشن LINE ، عنوان برترین دانلود را در ۵۱ کشور مختلف از قبیل ژاپن ، تایلند، تایوان، اسپانیا ، چین ، اندونزی، سنگاپور، هنگ کنگ ، مالزی ، هند ، سوئیس، عربستان سعودی ، مکزیک ، روسیه ، ماکائو و امارات متحده عربی به خود اختصاص داده است. از جمله ویژگی های جدید LINE می توان به قابلیت تماس تصویری اشاره کرد ! بله درست متوجه شدید ، هم اکنون قادر هستید در اپلیکیشن LINE به برقراری تماس های تصویری با دوستانتان بپردازید. لازم به ذکر است که برای استفاده از این سرویس ، هم شما و هم مخاطب شما باید این اپلیکیشن را بر روی دستگاه خود نصب کرده باشد ، هیچ محدودیتی در نوع و سیستم عامل دستگاه نیز وجود ندارد. امیدواریم لذت ببرید.

    Get our toolbar! 

    دانلود بازی حرفه ای شکار حیوانات ۲۰۱۴ – DEER HUNTER 2014

     دانلود بازی ۲۰۱۴ اندروید

    بازی جدید اندروید

    بازی جذاب و مهیجی که برای اندروید آماده ی دانلود کرده ایم از بهترین بازی های موجود در سبک شبیه سازی شکارچی است که DEER HUNTER 2014 نام دارد.

    پیش نیاز : آندروید ۲٫۱ و بالاتر

    در این بازی جدید و بسیار زیبا ، شما باید از شمال غربی اقیانوس آرام آمریکای شمالی به ساوانا در آفریقای مرکزی سفر کنید و در طی این مسیر به شکار عجیب ترین حیوانات موجود در جهان بپردازید ! با دوستان خود به صورت اینترنتی تیم های شکار را تشکیل دهید و در رقابت های جهانی شکار حیوانات شرکت کنید ، در این بازی جذاب شما در محیط هایی قرار می گیرید که در آنان بیش از ۱۰۰ گونه مختلف جانوری قرار دارد ، ممکن است در ابتدا با مشاهده نام بازی تصور کنید که با شکار گوزن رو به روز هستید ، اما باید بگوئیم شکار گوزن ابتدای بازی است ، در ادامه ی مراحل حیواناتی نظیر خرس، گرگ، و یوزپلنگ را نیز شکار می کنید ! سلاح های خود را به صورت دلخواه سفارشی سازی کنید و با افزایش قدرت آنان ، حیوانات نیرومندتری را از پای دراورید. با جمع آوری تروفی ها و جوایز ، می توانید با دوستان خود در افتخارات به رقابت بپردازید. امیدواریم لذت ببرید.

    Get our toolbar! 

    نرم افزار اندروید

     دانلود نرم افزار اندرویدی جدید

    نرم افزار اندروید

     آیا می خواهید با دانلود نرم افزار بسیار مفید و جذاب آلبوم های زیبا در اندروید بسازید؟مکانی امن برای نگهداری آلبوم های تصاویر به یاد ماندنی ! در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی را با اپلیکیشنی جدید با نام Cloud Ablum اشنا کنیم.

    پیش نیاز : آندروید ۲٫۱ و بالاتر

    Cloud Ablum نام اپلیکیشنی جدید در زمینه سرویس های ابری است ، به کمک این نرم افزار و حجم ۵ گیگابایتی که پس از نصب در اختیارتان قرار داده می شود ، می توانید در هر مکانی تنها به کمک اسمارت فون خود ، به مجموعه ای وسیع از تصاویر خود دسترسی پیدا کنید. هم اکنون بیش از ۵ میلیون کاربر از این سرویس جهت نگهداری عکس های خود استفاده می کنند ، این نرم افزار مجموعه ای از آلبوم های تصاویر شما را در سرورهای ابری خود نگهداری می کند ، بنابراین در هر زمان و مکانی به تمامی آنان دسترسی خواهید داشت ، سیستم نمایش هوشمند ، آپلود تصاویر در سایزهای اورجینال ، جستوجوی تصویری تصاویر ، جستوجوی تصاویر به صورت آنلاین (کش تصاویر) ، آپلود و بک آپ گیری خودکار تصاویر دستگاه به سرویس های ابری و… از مهم ترین قابلیت های Cloud Ablum به شمار می رود. امیدواریم مفید واقع گردد.

    درادامه مطلب دانلود کنبد...

    Get our toolbar! 

    دانلود نرم افزار فایل های Zip

     دانلود نرم افزار فایل های Zip 

    نرم افزار های اندروید

     آیا می خواهید با دانلود نرم افزار بسیار کاربردی و مفید فایل های Zip  را در اندروید خود مدیریت کنید؟اگر از کاربران حرفه ای دستگاه های آندروید باشید ، حتما می دانید پس از روت کردن سیستم عامل ، جهت نصب رام های کاستوم ، لازم است منویی با نام ریکاوری را در دستگاه خود نصب کنید. پس از نصب شدن این منو ، لازم است فایل مربوط به رام مورد نظر خود را از طریق ریکاوری منو نصب کنید ، اما در این مطلب از سایت نیو فور آندروید قصد داریم این سنت دیرینه را با تغییراتی جدید رو به رو کنیم ! پیشنهاد می کنیم از دست ندهید !

    پیش نیاز : آندروید ۳٫۰ و بالاتر

    ZipInstaller نام نرم افزاری جدید و سازگار با ریکاوری های CWM + TWRP + 4EXT است و روشی جدید و مناسب برای نصب پکیج های Zip به شمار می رود. این نرم افزار یک لیست کامل از زیپ های موجود در مموری کارت برای شما آماده می کند و دستگاه شما را برای نصب از منوی ریکاوری ریبوت می کند. در واقع می توان گفت ZipInstaller راهی جدید و آسان برای انتخاب و نصب پکیج های زیپ بدون نیاز به استفاده از دکمه های Voloume بالا و پایین است. شما می توانید فرآیند نصب رام را به سادگی در این نرم افزار دنبال کنید ، برای مثال می توانید پکیج های زیپ را علامت گذاری و عملیات Wipe را نیز در آن انتخاب کنید. امیدواریم لذت ببرید.

    Get our toolbar! 

    دانلود نرم افزار گوگل کروم اندروید

     دانلود نرم افزار گوگل کروم اندروید

    دانلود برای اندروید

     آیا می خواهید با دانلود نرم افزار مرورگر پرسرعت و پر قدرت گوگل کروم پر سرعت تر از همیشه در نت جست و جو کنید؟استفاده از مرورگرهای پیش فرض دستگاه ها کافیست ! وقت تغییر فرا رسید است ، جدیدترین نسخه از مرورگر گوگل کروم با قابلیت هایی جدید ، با امنیتی و سرعتی بی سابقه ! با ما در معرفی این مرورگر بی نظیر همراه باشید.

    پیش نیاز : آندروید ۴٫۰ و بالاتر

    جستوجو و گشت و گذار سریع با امنیتی مثال زدنی در اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی ، با ورود به حساب کاربری می توانید محتوای مرورگر گوگل کروم کامپیوتر خود را به دستگاه های خود سینک کنید ، جستوجو و درج آدرس های اینترنتی در یک باکس مشترک با سرعتی بی نظیر ! تعدادی بی نهایت از تب ها را باز کرده و به سادگی با حرکاتی آسان با لمس انگشتان میان آنان سوئیچ کنید ، اضافه کردن یک شرتکات جدید از یک صفحه اینترنتی در هوم اسکرین ، بسیار بهتر از شرتکات آن در منوی دستگاه است ، در نسخه ۳۲ این مرورگر شاهد کاهش مقدار مصرف اینترنت هستیم ! با ورود به بخش Settings > Bandwidth Management ، می توانید نتیجه فعلی را با حالت قبل مقایسه کنید ، مصرف پهنای باند شما تقریبا نصف شده است ! به همراه رفع برخی مشکلات و باگ ها… امیدواریم لذت ببرید.

    Get our toolbar! 

    دانلود بازی Tank Riders 2 جنگ تانک سواران ۲ – اندروید

    Tank Riders 2 | 22.3 MB

    tank rider2 دانلود بازی Tank Riders 2 جنگ تانک سواران 2   اندروید

    Tank Riders یاجنگ تانک سواران  یک از بازی های  زیبا و جذابی است که برای گوشی های اندروید عرضه شده است. در این بازی  شما باید بوسیله تانک خود در برابر دشمنان زیادی قرار گیرید و با قدرت در میان نبرد تا انتها مبارزه کرده و  در آخر تانکی که تمام تانک ها را از بین برده باشد و باقی مانده باشد برنده بازی است که اگر موفق شوید مرحله ها را یکی پس از دیگری رد خواهید کرد . لینک دانلود بازی جنگ تانک سواران Tank Riders 2  مخصوص گوشی های اندروید با سیستم عامل ۲٫۱  و بالاتر در قسمت لینک های دانلود برای شما هم میهنان عزیز قرار داده شده است.

     

    Get our toolbar!