دانلود Grand Theft Auto III v1.1

دانلود Grand Theft Auto III v1.1

ادامه مطلب " دانلود Grand Theft Auto III v1.1 " را بخوانید

بازی Modern Combat 3: Fallen Nation v1.0.0

بازی Modern Combat 3: Fallen Nation v1.0.0

ادامه مطلب " بازی Modern Combat 3: Fallen Nation v1.0.0 " را بخوانید

Talking Santa meets Ginger v1.0.1

Talking Santa meets Ginger v1.0.1

ادامه مطلب " Talking Santa meets Ginger v1.0.1 " را بخوانید

Talking Santa meets Ginger v1.0.1

Talking Santa meets Ginger v1.0.1

ادامه مطلب " Talking Santa meets Ginger v1.0.1 " را بخوانید

Talking Santa meets Ginger v1.0.1

Talking Santa meets Ginger v1.0.1

ادامه مطلب " Talking Santa meets Ginger v1.0.1 " را بخوانید

Talking Santa meets Ginger v1.0.1

Talking Santa meets Ginger v1.0.1

ادامه مطلب " Talking Santa meets Ginger v1.0.1 " را بخوانید

Talking Santa meets Ginger v1.0.1

Talking Santa meets Ginger v1.0.1

ادامه مطلب " Talking Santa meets Ginger v1.0.1 " را بخوانید

Talking Santa meets Ginger v1.0.1

Talking Santa meets Ginger v1.0.1

ادامه مطلب " Talking Santa meets Ginger v1.0.1 " را بخوانید

kartsharzh
تبلیغات
تبلیغات
درباره ما



دانلود برنامه و بازی اندروید
matinmoeini


لینک دوستان
آخرین پست ها
آمار
  • افراد آنلاین :
نویسندگان
  • mahyar
  • کدهای اختصاصی

      نام :
      وب :
      پیام :
      2+2=:
      (Refresh)


      از اندروید شما در گوگل حمایت کنید


      کدهای اختصاصی
    پشتیبانی
    • بزرگترین پایگاه اندروید: اندرویدها

    دانلود هی دی Hay Day 1.22.141 - بازی مزرعه داری و کشاورزی پرطرفدار اندروید

    هی دی یکی از پر طرفدارترین بازی ها در سبک کشاورزی و مزرعه داری...

    Get our toolbar! 

    دانلود Let’s Farm 5.9 – بازی مزرعه داری اندروید

    اگر از مزرعه داری لذت می برید و دوست دارید پس این بازی را دانلود کنید و لذت ببرید.

     

    Get our toolbar! 

    دانلود بازی جالب سفالگری اندروید | Lets Create Pottery 1.59

    در این مطلب میخواهیم یک بازی جالب و مطرح سفالگری را به شما معرفی کنیم.به اسم pottery پیشنهاد سایت اندروید شما به شما دوستان عزیز.

     

    Get our toolbar! 

    دانلود اخرین ورژن کلش آف کلنز کریسمس (ورژن6.407)برای اندروید و بلو استکس

     

    دانلود ورژن جدید بازی پر طرفدار clashofclans ورژن کریسمس(6.407)

    Get our toolbar! 

    دانلود بازی عصر یخبندان Ice Age Village

     دانلود بازی جدید عصر یخبندان

    بازی عصر یخبندان

    پیش نیاز : آندروید ۲,۱ و بالاتر

    آیا دوست دارید که با یک بازی بسیار زیبا در اندروید خود سرگرمی واقعی را تجربه کنید؟پیشنهاد ما به شما دانلود بازی عصر یخبندان است.
    Ice Age Village شاید تا به حال انیمیشن عصر یخبندان را دیده باشید . انیمیشنی که به عنوان بهترین ها برگزیده شده است و از طرفداران زیادی برخوردار میباشد ما در این پست بازی آن را برای سیستم عامل اندروید آمادده کرده ایم.
    در این نسخه از بازی تغییراتی مثبتی از قبیل اضافه شدن زیستگاه های جدید صورت گرفته که لذت بازی را دو چندان کرده است.

    Get our toolbar! 

    دانلود بازی گلف برای اندروید King of the Course Golf 1.3.2

    دانلود بازی گلف برای اندروید

    آیا شما هم از دوست داران بازی های ورزشی هستید، آیا علاقه مند هستید که اوقات فراغت خود را با استفاده از یک بازی هیجان انگیز پرکنید.با دانلود این بازی گلف می توانید مدت ها در اندروید سرگرم شوید و از بازی King of the Course Golf لذت برید. در این صورت ما به شما پیشنهاد می کنیم که حتما بازی King of the Course Golf 1.3.2 را دانلود کرده و بر روی تلفن همراه اندرویدی خود نصب کنید و از بازی گلف با کیفیتی بسیار بالا و گرافیکی کاملا سه بعدی لذت ببرید. در این بازی شما به یک گلف باز حرفه ای تبدیل خواهید شد که باید به بهترین زمین های گلف دنیا بروید و در آن جا به رقابت با دیگر گلف بازان حرفه ای بروید و آن ها را یکی پس از دیگری از سر راه خود بردارید و همچنین در مسابقاتی که برای شما تدارک دیده خواهد شد نفر اول بشوید.

    King of the Course Golf 3

    پیش نیاز: اندروید ۲،۳،۳ و بالاتر

    در بازی زیبای King of the Course Golf 1.3.2 شما باید در نقش یک گلف باز حرفه ای ظاهر بشوید و با استفاده از چوب های گلف خود با دگیر حریفان به رقابت بپردازید. اگر فکر می کنید که گلف یک بازی خسته کننده بوده و فقط مخصوص افراد با حوصله می باشد ما به شما پیشنهاد می کنیم که حتما از این بازی استفاده کرده مطمعا باشید که با این بازی نظر شما در رابطه با ورزش گلف کاملا تغییر خواهد کرد. در این بازی شما باید با رعایت تمامی قوانین مربوط به بازی گلف در مراحل بازی پیشرفت کرده و آن ها را یکی پس از دیگری پشت سر بگذاریدشما همچنین باید به تور بزرگ گلف PGA TOUR بروید و در آن جا با دیگران به رقابت بپردازید. این بازی دارای بیش از ۳۰۰ مرحله مختلف می باشد که در هر یک از آن ها شما باید با چالش های گوناگونی روبرو بشوید. شرکت الکترو آرتز که یکی از بزرگنرین شرکت های بازی ساز دنیا می باشد برای اینکه جذابیت این بازی را چندین برابر افزایش بدهد از اساتید این رشته مانند Ian Poulter ،Keegan Bradley و Bubba Watson استفاده کرده است تا با کمک آن ها بتواند ترفند های این رشته ورزشی را در بازی King of the Course Golf بکار ببرد.

    Get our toolbar! 

    دانلود بازی تام سخنگو نسخه به روز! My Talking Tom 1.8 اندروید

    دانلود بازی تام سخنگو

    احتمالا تا به حال بارها نام بازی My Talking Tom یا همان تام سخنگو را شنیده و یا آن را انجام داده اید.این بار به روز ترین نسخه این بازی را برای اندروید دانلود کنید. امروز نیز ما برای شما یکی دیگر از نسخه های این بازی بسیار جذاب را فراهم کرده ایم که می توانید با استفاده از آن برای مدتی در کنار دوستان و یا اعضای خانواده سرگرم بشوید. شاید در یک نگاه به نظر برسد که این بازی مخصوص دختر بچه ها می باشد اما تنها کافیست که آن را دریافت کرده و بر روی تلفن همراه و یا تبلت خود نصب کنید و با یک بار انجام دادن آن متوجه خواهید شد که به هیچ وجه این گونه نیست و این بازی می تواند شما را به سادگی به خود جذب کند.

    My Talking Tom 1.8.1
    پیش نیاز: اندروید ۲،۳ و بالاتر

    در بازی زیبای My Talking Tom 1.8.1 شما باید یک گربه خانگی به نام تام را پرورش بدهید. به این ترتیب که شما باید این بچه گربه را به حمام ببرید و در آن جا او را بشوید و همینطور باید غذا های مختلف خریداری کرده و به او بدهید شما برای انجام این کار به پول نیاز دارید و باید با انجام مینی بازی های مختلف که در این بازی طراح شده است برای خود پول جمع آوری کرده و سپس پولی را که بدست آورید برای خوراک و پوشاک این بچه گربه خرج کنید. شما باید به قسمت خرید لباس رفته و به سلیقه خود برای حیوان خانگیتان لباس خریداری نمایید. یکی از قابلیت های برجسته ای که بیشتر باعث محبوبیت این بازی شده است قابلیت تقلید صدایی می باشد که در آن وجود دارد کافیست که میکروفن گوشی را جلوی دهانتان نگه دارید و صحبت کنید خواهید دید که بچه گربه صدای شما را به گونه ای کاملا بامزه تکرار خواهد کرد با استفاده از این امکان که توانسته نظر بسیاری از کاربران اندرویدی را به خود جلب کند شما می توانید لحظات خوشی را در کنار خانواده و یا دوستان خود داشته باشید زیرا این گربه بامزه هنگامی که قصد تقلید صدای شما را دارد آن را کمی از حالت عادی خود تغییر می دهد به گونه ای که اصل صدای شما تغییر نداشته باشد و همین موضوع باعث شده که یکی از بهترین برنامه ها در زمینه تقلید صدا به شمار بیاید.

    Get our toolbar! 

    دانلود بازی لاک پشت های نینجا اندروید نسخه جدید Mutant Rumble

    دانلود بازی لاک پشت های نینجا نسخه جدید برای اندروید با دیتای کم حجم

    دانلود بازی لاک پشت های نینجا اندروید

    کارتون لاک پشت های نینجا کارتون مورد علاقه ی کودکان نسل جدید است.این بار در خدمت شما هستیم با دانلود بازی لاک پشت های نینجا نسخه کامل برای اندروید با دیتا کم حجم.اگر به دنبال یک بازی ماجراجویانه و البته اکشن برای تلفن همراه اندرویدی خود می گردید بازی Mutant Rumble یا همان لاک پشت های نینجا را معرفی می نماییم. با استفاده از این بازی شما خواهید توانست که اوقات فراغت خود را به سادگی پر نمایید. در بازی لاک پشت های نینجا که بصورت رایگان عرضه شده است، شما باید با ظاهر شدن در نقش گروه مبارزی که همه آن ها لاک پشت های جهش یافته تشکیل می دهند به خیابان ها، فاضلاب ها و یا پشت بام های شهر نیویورک بروید و در این مکان ها با دشمان خود که افراد شرور و جنایتکار هستند به مبارزه بپردازید و به نوبت آن ها را از سر راه خود بردارید تا بالاخره بتوانید این شهر را به یک شهری ایده آل برای زندگی تبدیل نمایید.

    پیش نیاز: اندروید ۲،۳ و بالاتر

    در بازی بسیار زیبا و هیجان انگیز ۱٫۱ Mutant Rumble یا همان لاک پشت های نینجا شما باید در ابتدا از میان این قهرمانان یکی را به دلخواه انتخاب نمایید، البته باید دقت داشته باشید که هر یک از این لاک پشت ها دارای توانایی منحصر به فردی بوده و با فنون رزمی خاصی آشنایی دارد و پس از انتخاب قهرمان مورد نظر خود پا به میدان نبرد گذاشته و با افراد خلافکاری که قصد دارند برای دیگران مزاحمت ایجاد نمایند مبارزه کنید و شهر را از وجود تک تک آن ها پاک سازی نمایید. در این بازی طیف عظیمی از دشمنان وجود دارند که همین امر می تواند جذابیت بازی را برای شما دو چندان نماید و همچنین وجود سلاح های گوناگون و حق انتخاب برای شما از عواملی است که می تواند شما را برای انجام این بازی بیش از هر بازی دیگر تشویق نماید. وجود گرافیک کاملا سه بعدی با وضوح تصویر بسیار بالا به همراه گیم پلی کاملا ساده از عواملی است که این بازی را نسبت به دیگر بازی ها برتری می بخشد.

    پیشنهاد داغ:دوست دارید بازی کارتون هایی که تا به حال تماشا کرده اید را تجربه کنید؟  بازی بن ۱۰ پیشنهاد های ما برای ۱۰۰% شدن رضایت شماست!

    Get our toolbar! 

    دانلود بازی فرار از معبد ور ژن ۲۰۱۴ Temple Run Oz 2.5.0

    دانلود بازی فرار از معبد اندروید نسخه ۲۰۱۴

    بازی برای اندروید فرار از معبد

    اگر از طرفداران قدیمی سایت ما بوده باشید حتما از نسخه های قبلی بازی فرار از معبد دیدن کرده اید.این بار نسخه ۲۰۱۴ این بازی را برای اندروید دانلود کنید.بازی های ساده اندروید همیشه از محبوبیت فوق العاده زیادی برخوردار بوده اند اما باید به این موضوع هم توجه داشته باشید که تمام بازی های موجود به این سبک نیز چندان موفق نبوده اند اما با اطمینان می توان گفت که بازی هیجان انگیز Temple Run: Oz 2.5.0 از این دسته بازی ها نیست. در این بازی شما در نقش یک مرد جوان ظاهر می شوید که از یک معبد تاریخی یک جسم باستانی را سرقت کرده است و حالا برای نجات جان خود از دست محافظان آن معبد قدیمی در تلاش است و قصد دارد با دویدن و پریدن هر چه بیشتر از آن ها دور شود. بازی در مکان های مختلفی مانند جنگل و جاده های کوهستانی و در شب و روز انجام می شود که هر کدام از آن ها ویژگی های خاص خود را دارا می باشند اما همه آن ها یک ویژگی دارند و آن هم مسیری است که به رنگ زرد مشخص شده است و شما حتما باید در آن مسیر حرکت کنید در غیر این صورت از مسیر خارج خواهید شد و جان خود را از دست خواهید داد.

    پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

    سعی کنید با جمع آوری سکه های موجود در مسیر، قدرت خود را افزایش دهید تا احتمال رسیدن ماحفظان به شما کمتر شود. بازی ۲۰۱۴ Temple Run: Oz 2.5.0 توسط دو شرکت بزرگ Disney و Imangi منتشر شده است به همین دلیل انتظار می رود که بازی نیز مثل سایر بازی های این دو شرکت موفق ظاهر شود. تنها وظیفه شما هدایت به چپ و راست نیست بلکه باید در برخی از مکان ها از روی موانع موجود بپرید تا از زمین خوردن خود جلوگیری کنید. ویژگی دیگر این بازی جذاب، این است که می توانید امتیاز خود را با دیگران بصورت آنلاین به اشتراک بگذارید تا به این شکل با دوستان خود رقابت داشته باشید. ابزار ها و ویژگی های مختلفی در حین انجام بازی در اختیار شما قرار داده می شود که انجام بازی را برای شما شیرین تر و ساده تر می کند بنابراین سعی کنید با جمع آوری بیشتر سکه های مختلف قدرت یو پی اس خود را افزایش دهید.

    Get our toolbar! 

    دانلود بازی کودکانه خانه آبنباتی اندروید Candy’s Home 1.0

    دانلود بازی کودکانه جدید برای اندروید

    دانلود بازی کودکانه خانه آبنباتی اندروید

    اگر شما هم از طرفداران و دوست داران بازی های کودکانه هستید ما به شما دانلود بازی Candy’s Home 1.0 را پیشنهاد می کنیم. در بازی خانه آبنباتی شما مدیریت و کنترل یک خانه بزرگ آبنباتی را برعهده خواهید گرفت که البته هدایت تمام کار ها با هم یک سختی خاص را به بازی افزوده است. شما باید خانه را مرتب کنید، غذا تهیه کنید، هر وسایل را در مکان مناسبش قرار دهید، به باغ رسیدگی کنید، خانه را تمیز کنید و خیلی دیگر از کار ها که باید در هر خانه ای انجام داد. بازی Candy’s Home دارای شخصیت های متفاوت و متنوعی می باشد از جمله دختر کوچولو و حتی نقش های وحشتناکی مثل زامبی یا دیو، به هرحال این شخصیت های متنوع یک حس و حال جدید را به بازی بخشیده است.

    پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

    Get our toolbar! 

    دانلود بازی بن ۱۰ نسخه جدید – Ben 10 Cavern Run 1.1.4

    تجربه واقعی کارتون بن ۱۰ با دانلود بازی Ben 10 Cavern Run

    بازی بن 10 برای اندروید

    از تماشای کارتون های بن ۱۰  لذت می برید؟ دوست دارید حالا شما شخصیت او را در دست بگیرید و به جنگ با دشمنان خود بروید؟ بازی Ben 10 Cavern Run این امکان را به شما می دهد. در نسخه از بازی بن ۱۰ که دویدن در غار نام گرفته است، بیشتر داستان بازی در غار هایی انجام می شود که در بخش های مختلف آن راه های گریزی برای شما تهیه شده است. داستان بازی از آن جا آغاز می شود که دکتر انیمو از زندانی که در آن بود فرار کرده است و حالا در حال گسترش ارتشی قدرتمند برای نابودی شماست. در این ارتش موجودات زیادی وجود دارند از جمله مورچه های غول آُسا که هرکدام از آن ها ویژگی های خاص خود را دارند اما همگی یک هدف نادرند و آن هم فقط و فقط نابودی شماست. در این نسخه از بازی بن ۱۰ مثل سایر نسخه ها شما می توانید شخصیت بن ۱۰ را تغییر دهید تا بازی را راحت تر به پایان برسانید اما برای انجام این کار شما باید قدرت UPS خود را تاجایی که می توانید افزایش دهید.

    پیش نیاز: ۲٫۰ و بالاتر

    این بازی بصورت ۲ بعدی ساخته شده است و گرافیک نسبتا ساده ای دارد و همین موضوع باعث شده است تا این بازی با دارا بودن بیش از ۳۰ محیط مختلف و ۳ فصل متنوع، حجم بسیار پایینی داشته باشد. شما باید برای هدایت بن ۱۰ راه هایی را برای او با کشیدن انگشتتان برروی صفحه نمایش در سراسر مسیر حرکت ایجاد کنید. در بین مسیر لوله ها و درب هایی وجود دارد که شما می توانید از آن ها برای فرار سریع تر استفاده کنید. تمام توانایی هایی که بن ۱۰ در انیمیشن خود داراست در این نسخه از بازی Ben 10 نیز با او همراه هستند و همین موضوع عامل جذاب تر شدن بازی شده است. حتما لازم نیست که خطوط را بصورت مستقیم رسم کنید تا بن تن فقط به شکل مستقیم حرکت کند، شما می توانید با رسم خط ها مورب و مایل در برخی از موارد راه خود را کوتاه تر کنید چون یکی از مهمترین عوامل موثر در پیروزی زمان است.

    Get our toolbar! 

    دانلود بازی حکم ایرانی برای اندروید Hokm 1.3.3

    دانلود بازی حکم ایرانی برای اندروید

    بازی حکم برای اندروید

    از علاقه مندان به بازی های کارتی هستید؟  ما به شما دانلود بازی حکم ایرانی را برای اندروید با نام  Hokm 1.3.3 به صورت رایگان را پیشنهاد می کنیم. همانطور که شما هم اطلاع دارید بازی حکم یکی از محبوب ترین بازی هایی است که می توان با کارت های بازی انجام داد. در این بازی چهار نفر، به دو گروه دو نفره تقسیم می شوند و افراد هر گروه در مقابل یکدیگر قرار می گیرند آنگاه گروهی برنده می شود که بتوانید در هفت دست بازی را پیروز شود. بازی حکم قواعد و قوانین خاصی دارد از جمله اینکه در ابتدای بازی باید حاکم مشخص شود و برای اینکار به هر فرد یک کارت داده می شود و اولین کسی که یک کارت “تک” دریافت کند به عنوان حاکم شناخته می شود اما در دور های بعدی بازی گروهی که پیروز شده اند حکم خواهند کرد، حام باید با دریافت اولین دسته از کارت ها حکم را مشخص کند، به ترتیب “تک”، “شاه”، “بی بی”، “سرباز” از کارت های دیگر سر هستند و بعد از آن ها به ترتیب ۹ تا ۲ قرار دارند، در تمام بازی کارت های حکم از سایر کارت ها امتیاز بیشتری دارند و اگر هم دو کارت حکم رو شوند گروهی پیروز است که ارزش حکم آن بیشتر از طرف مقابل باشد.امیدواریم این آموزش بازی حکم ایرانی کمکتان کرده باشد.

    پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

    بازی Hokm نیز دقیقا مطابق با قوانین و قواعد اصلی بازی حکم ساخته شده است به گونه ای که حتی پخش کردن ۵۲ کارت بازی نیز مشابه واقعیت ساخته شده است. از سایر ویژگی ها این بازی جذاب و محبوب می توان به رایگان بودن، کم حجم بودن، گرافیک مناسب، نیاز نداشتن به اینترنت و … اشاره کرد. در این بازی کارت های شما در پایین صفحه گوشی موبایل، نمایش داده خواهند شد و برای انداختن هر کارت باید آن را با انگشت خود لمس کرده و به سمت وسط صفحه نمایش کشید. بازی حکم توسط برنامه نویسان ایرانی طراحی شده است به همین دلیل نام های کارکترهای بازی ایرانی هستند همچنین پس زمینه محیط بازی نیز یک فرش ایرانی است.

    عاشق بازی های کارتی مثل بازی حکم برای اندروید هستید؟حتما از صفحه ی اختصاصی بازی های کارتی اندروید دیدن کنید.پیشنهاد ویژه نیوفور اندروید:بازی پوکر برای اندروید

    Get our toolbar! 

    Moy 2 v1.8 بازی تربیت حیوان خانگی موی آندروید + تریلر

    pic

    Moy 2 v1.8 بازی تربیت حیوان خانگی موی آندروید + تریلرReviewed by omid on Jul 10Rating: 4.3Moy 2 بازی تربیت حیوان خانگی موی آندرویدMoy 2 یک بازی جالب تربیت حیوان خانگی موی برای آندروید است که بیش از 12 میلیون دانلود داشته و شما در این بازی می توانید تجربه داشتن حیوان

    Moy 2 یک بازی جالب تربیت حیوان خانگی موی برای آندروید است که بیش از 12 میلیون دانلود داشته و شما در این بازی می توانید تجربه داشتن حیوان خانگی را از نزدیک لمس کنید.به Moy غذا بدهید لباسش را به سلیقه خودتان عوض کنید و با وی به بازی و سرگرمی بپردازید.شما با Moy دوست هستید و با اوهم  در یک خانه زندگی میکنید.

    Get our toolbar! 

    دانلود نرم افزار آنتی ویروس آواست Avast Mobile Security

    دانلود نرم افزار ضد ویروس آواست اندروید

    آنتی ویروس برای اندروید

    از ویروس ها می ترسید؟ترس نداره!کافی است آنتی ویروس آواست را برای اندروید دانلود کنید تا دربرابر قوی ترین ویروس ها هم ایمین باشید!یکی از مهم ترین ابزارهای ضروری برای آن دسته از افرادی که با دستگاه های آندرویدی خود به گشت و گذار در صفحات اینترنت می پردازند ، یک آنتی ویروس قوی و به روز شده می باشد ، همانطور که احتمالاً می دانید ، درصد بسیاری از ویروس های تولید شده برای دستگاه های قابل حمل سیستم عامل آندرویدی را نشانه روی کرده اند ، بنابراین در این مطلب از سایت اندروید شما ، تصمیم گرفته ایم شما کاربران عزیز را با یکی از قدرتمندترین آنان آشنا کنیم.پیشنهاد دیگر ما انتی ویروس نود ۳۲ نسخه اندروید است.

    پیش نیاز : آندروید ۲٫۱ و بالاتر

    به کمک Avast Mobile Security & Antivirus Premium v3.0.7701 ، دیگر مورد حملات فیشینگ قرار نخواهید گرفت ! همچنین از این پس دیگر شاهد ورود ابزارهای مخرب و همچنین تروجان ها به دستگاه های آندرویدی نخواهید بود ! به کمک هردو ابزار قدرتند شرکت آواست یعنی ضد ویروس و ضد سرقت ، دیگر نگران دزدی اطلاعات خود نباشید ، زیرا به کمک Anti-Theft Protection می توانید داده های خود را به امن ترین شکل نگهداری کنید ؛ از مهم ترین ابزارهای امنیتی آنتی ویروس آواست می توان به مواردی نظیر : اسکنر ، پاک سازی ویروس ، پاک سازی و محافظت کننده ، مانیتور شبکه ، مدیریت اپلیکیشن ها ، قفل کردن اپلیکیشن ها ، دیواره ی آتش در دستگاه های روت شده و… اشاره کرد. این نرم افزار قادر است حملاتی را که به دلیل ضعف های شبکه و یا سیستم عامل در بخش WiFi رخ می دهند را شناسایی کند و امنیت شما را در هنگام ارتباط با آنان تضمین نماید. به کمک ویژگی مبتنی بر وب پیدا کردن دستگاه های گم شده ، می توانید دستگاه های گم شده خود را به سادگی از طریق شبکه اینترنت ردیابی کنید. از دیگر قابلیت هیا مهم این نرم افزارمی توانید به اشکن سازی تمامی اطلاعات و یا قفل کردن دستگاه از راه دور اشاره کرد.

    Get our toolbar! 

    دانلود بازی شبیه سازی گربه آپارتمان Cat Simulator

    دانلود بازی شبیه سازی گربه دوست داشتنی

    بازی گربه

    با دانلود یک بازی متفاوت برای اندروید موافق هستید؟با این بازی شبیه ساز می توانید با زندگی گوبه اپارتمان نشین اشنا شوید.در خدمت شما کاربران وب سایت اندروید شما هستید با یک بازی زیبا و دوست داشتنی در سبک بازی های شبیه سازی شده ! بازی Cat Simulator عنوان تنها بازی شبیه سازی زندگی گربه است که در فروشگاه مارکت آندروید وجود دارد ، شما در این بازی بسیار جالب در نقش یک گربه در یک آپارتمان بزرگ بازی می کنید که قادر است در جای جای این محل قدم بزند و تمامی اشیائی که دیده می شوند را خراب و یا نابود کند !

    پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

    این گربه ی بازیگوش بازی Cat Simulator v1.0.3 ، می تواند با حرکات خود به وسایل خانه آسیب برساند ، شما در نقش کنترل این حیوان بازیگوش ، باید بازیگوشی های او را از دید صاحب خانه پنهان کنید ؛ مراقب باشید ! زیرا خراب کاری های این گربه می تواند با داد و فریادهای صاحب خانه مواجه گردد ! از مهم ترین نقاط مثبت این بازی می توان به موارد زیر اشاره کرد :

    گرافیک سه بعدی و بسیار طبیعی ، کنترل ساده حرکات ، صداهایی طبیعی با افکت های دوست داشتنی و همچنین آپارتمانی بزرگ و مناسب برای بازیگوشی ها

    Get our toolbar! 

    دانلود بازی فوتبال سرگرم کننده و جالب Stickman Soccer 1.6

     دانلود بازی فوتبال اندروید

    بازی فوتبال اندروید

     آیا برای دانلود بازی سرگرم کننده و جالب آماده هستید؟ نظرتان در مورد بازی فوتبال به حالتی بسیار جالب چیست؟ با ما در معرفی Stickman Soccer همراه باشید.

    پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

    تجربه ای سرگرم کننده در سری بازی های فوتبال با گیم پلی جدید و بسیار خاص ، فضای شگفت آور و انیمیشن های جالب ، کنترل هایی ساده و حرکاتی جالب و گاهاً خنده دار ! بازی کاملاً در سبک بازی های ورزشی فوتبال دنبال می شود ، اما تفاوت عمده ی آن در بازیکنان و فضای جالب این بازی خلاصه می شود. بازی های فصلی را در استادیوم هایی شگفت انگیز دنبال کنید ، گویی که در حال کنترل یک بازی در سبک مسابقات خیابانی هستید. شما می توانید در ابتدای بازی تعریف کنید که آیا کنترل کامل بازیکنان را خودتان به دست بگیرید یا تعدادی از حرکات آنان به طور خودکار انجام گیرند. حالت های بازی در ۱۱ مقال ۱۱ و ۴ مقابل ۴ بازیکن خلاصه می شود ، یک فصل کامل برای آغاز رقابتی سخت با سایر تیم ها ، سطوح آسان ، متوسط و سخت ، کنترل های هوشمند و همچنین زمان بندی شده ، ۳۲ تیم مختلف و حالت های دستی و اتوماتیک از مهم ترین ویژگی های این بازی به حساب می آیند. امیدواریم لذت ببرید.

    Get our toolbar! 

    دانلود بازی محبوب نابودسازی مورچه ها Ant Smasher

     دانلود بازی رایگان  مورچه ها

    بازی های اندروید رایگان

     ایا می خواهید با دانلود بازی بسیار زیبا و مهیج نابود سازی مورچه ها مدت ها سرگرم شوید و کورس امتیاز با دوستان خودتان بذارید؟در این مطلب از سایت اندروید شما ، قصد داریم شما کاربران عزیز را با یکی از پر طرفدارترین بازی های تاریخ آندروید آشنا کنیم !

    پیش نیاز : آندروید ۲٫۱ و بالاتر

    ۶۵ میلیون دانلود از مارکت آندروید برای Ant Smasher یک افتخار بزرگ به حساب می آید ! در این بازی محبوب و پر طرفدار ، بایست مورچه هایی که بر روی صفحه نمایش شما ظاهر می شوند را با انگشتان خود نابود کنید ! یک بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده برای کودکان ! سرعت خود را در کشتن مورچه ها افزایش دهید ، مهم نیست شخص بازی کننده دختر یا پسر باشد ، رقابت جالبی شکل خواهد گرفت ، مراقب باشید ! تنها مورچه ها نیستند ! نباید زنبورهای عسل را لمس کنید ، این بازی محبوب مناسب برای تمامی افراد ، بدون هیچگونه محدودیت سنی ! امیدواریم از گذران اوقات بیکاری خود با Ant Smasher لذت ببرید.

    Get our toolbar! 

    دانلود بازی مسابقات رالی سه بعدی Race The Traffic

    دانلود بازی ماشین ۳ بعدی- Race The Traffic برای اندروید

    بازی رالی

    آیا برای انجام یک بازی مسابقه ی رالی در سبک بازی محبوب Traffic Racer آمادگی دارید؟این بازی را برای اندروید دانلود کنید. بازی محبوب Traffic Racer که چندی پیش جدیدترین نسخه از آن را در این مطلب برایتان به اشتراک گذاشتیم ، با آنکه مدت زمان کوتاهی از عرضه خود را در فروشگاه های اپ استور و آندروید مارکت می گذراند ، با استقبال فراوانی از سوی کاربران رو به رو شد ؛ از این رو تعدادی دیگر از اینگونه بازی های با عناوین جدید توسعه داده و در فروشگاه گوگل پلی قرار گرفته اند ، در این مطلب با شما هستیم در معرفی یکی دیگر از این بازی ها ، البته این بار در نمای ۳ بعدی !

    پیش نیاز : آندروید ۴٫۰٫۴ و بالاتر

    بازی جدید Race The Traffic 1.0.5 عنوان یک بازی ماشین جدید در سبک سری بازی های مسابقه ای در حالت ترافیکی است که در آن شما نقش هدایت یک خودروی پر سرعت را در میان تعداد زیادی از اتومبیل ها و کامیون های در حال حرکت دارید ، در بازی سه بعدی زیبای Race The Traffic شما می توانید با انتخاب خودروهای ابتدایی ، دقت ، مهارت و در ادامه مقدار پول خود را افزایش دهید تا بتوانید در مراحل بالاتر ، با خرید خودروهای جدیدتر و پرسرعت تر ، پله به پله امتیازات بیشتری را کسب نمائید. از مهم ترین قابلیت های این بازی میت وان به حالت سه بعدی ، گرافیک خیره کننده ، ۳ حالت مختلف برای انجام بازی رانندگی در روز و شب ، موزیک های هیجان بخش و همچنین تعداد فراوانی از خودروها اشاره کرد. امیدواریم لذت ببرید.

    Get our toolbar! 

    دانلود بازی فکری لوله کشی با گرافیک HD عالی Plumber

    دانلود بازی در سبک فکری با موضوع لوله کشی

    بازی فکری جدید

    آیا شما هم به سری بازی های فکری علاقمند هستید؟این بازی را برای اندروید دانلود کنید تا با لوله کشی ذهنی اشنا شوید! در این مطلب از سایت  آندرویدشما، قصد داریم ضمن معرفی یک بازی جدید فکری ، ذهن شما را به چالش بکشیم ؛ بازی محبوب ودوست داشتنی لوله کشی که نسخه جدید آن به تازگی برای سیستم عامل آندروید عرض شده است طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده است.

    پیش نیاز : آندروید ۱٫۵ و بالاتر

    Plumber 1.0.9 نام یک بازی کم حجم است که با یک گرافیک HD و محیط بسیار شاد ، شما را ساعت ها به پای خود مشغول می سازد ؛ در این بازی شما وظیفه دارید با به کار بردن تمامی دقت و مهارت از وقوع سیلاب جلوگیری کنید ! نگران نباشید ! شما می توانید با اتصال های صحیح لوله ها و ایجاد یک شبکه کامل و بی عیب و نقص ، از وقوع این حادثه جلوگیری کنید. زمانی که شما ساخت یک لوله را آغاز می کنید ، سطح آب شروع به کم شدن می کند ؛ اما دقت داشته باشید در صورتی که دقت کافی نداشته باشید هر لحظه ممکن است بر سطح آن افزوده شود و در ادامه منجر به وقوع سیلاب گردد. در حالت Arcade شما می توانید تا تعداد نامحدودی از لوله ها را ایجاد کنید و بدین وسیله میزان امتیاز و پاداش های خود را ارتقا دهید. در حالت بازی Challenge ، بیش از ۲۰۰ مرحله آسان ، متوسط و دشوار در پیش رویتان قرار خواهد گرفت که مهارت شما در این حرفه را به چالش خواهد کشاند.

    Get our toolbar! 

    دانلود بازی نابودسازی زامبی ها Zombie Killer

    دانلود بازی کشتن زامبی ها ویژه اندروید – ورژن جدید بازی Zombie Killer

     

    بازی زامبی ها

    آیا شما هم به سری بازی های نابود سازی زامبی ها و موجودات ترسناک علاقمند هستید و می خواهید یکی از بهترین نسخه های بازی های زامبی را برای اندروید دانلود کنید؟ نابود سازی زامبی ها تا پیش از این بدین صورت لذت بخش نبوده است ؛ پس با ما در معرفی Zombie Killer 1.6 همراه باشید.

    پیش نیاز : آندروید ۲٫۱ و بالاتر

    Zombie Killer نام یک بازی جدید و زیبا در سبک نابود سازی زامبی هاست ؛ در این بازی سنت همیشگی از بین بردن زامبی های ترسناک در کنار یک گرافیک به روز شده با صحنه هایی جذاب و فوق العاده ترکیب شده و نتیجه ی یک بازی فوق العاده را داده اند ، بازی در سال ۲۰۴۸ آغاز می شود ، در جایی که ویروس T در میان مردم شیوع پیدا کرده و تعداد بسیاری از آنان را به موجوداتی ترسناک تبدیل کرده است. مردم آلوده به این ویروس شده و دولت قدرت مبارزه با آنان را ندارد ؛ در واقع قدم به قدم خیابان ها پر از انسان هایی آلوده به ویروس T می باشد ؛ گویی که در حال تجربه واقعی سریال Walking Dead باشید ! اکنون شما می توانید با در دست گرفتن سلاح هایی پیشرفته ، به کمک انسان ها آمده و ضمن نابود سازی زامبی ها ، سلامت را به خیابان ها و دنیای انسان ها بازگردانید. از مهم ترین امکانات این بازی می توان به گرافیک بسیار زیبا و فوق العاده ، کیفیت صدا با وضوح مناسب و همچنین امکانات ارتقای سلاح ها و ابزار اشاره کرد. امیدواریم لذت ببرید.

    Get our toolbar! 

    دانلود بازی گرافیکی بتمن Batman Arkham Origins

    دانلود بازی فوق العاده گرافیکی بتمن

    بازی های 2014 اندروید بتمن

    با شما هستیم در معرفی نسخه جدید بازی محبوب ” بتمن ” برای اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی !این بازی را برای اندروید دانلود کنید تا با مفهوم گرافیک اشنا شوید. اگر شما هم با سری فیلم های رویایی ” بتمن ” آشنایی داشته باشید ؛ پیش بینی می کنیم که انتظار یک بازی گرافیکی و نقش آفرینی را داشته باشید ! بله درست حدس زده اید ؛ دقیقاً همینطور است ! با ما همراه باشید.

    پیش نیاز : آندروید ۴٫۰ و بالاتر

    ارزش خود را در محافظت شهر گاتهام به عنوان یک شوالیه ی تاریکی اثبات کنید ؛ در بازی Batman Arkham Origins 1.2.1 شما در نقش بتمن ، بایست با دشمنان ، اراذل و شروران شهر مبارزه کنید و امنیت را به شهر بازگردانید ؛ بازی جدید بتمن که از سوی استودیوی NetherRealm طراحی شده است ، یک بازی مبارزه ای با دشمنان در شهر خطرناک گاتهام است ، شما می توانید با پیش بردن مبارزات خود ، مهرات خود را ارتقا داده و با کسب امتیاز و پول های بیشتر ، سلاح ها و وسایل محافظتی بتمن را تا حد بسیاری قدرتمندتر از همیشه کنید. ارتقا دهنده های بزرگی در انتظار بازی شگفت انگیز شما هستند ، با دقت و مهارت بالا می توانید ضمن نابود سازی دشمنان ، جوایز و ابزارهای جدید بسیاری را دریافت کنید و از آنان در جهت نابود سازی مخالفانتان در گاتهام بپردازید. امیدواریم لذت ببرید.

    Get our toolbar! 

    دانلود Les Miserables – Jean Valjean 1.001 – بازی بینوایان اندروید!

    دانلود Les Miserables - Jean Valjean - بازی بینوایان اندروید!

    بازی فکری فوق العاده زیبای Les Miserables – Jean Valjean v1.001 اندروید + فایل دیتا + تریلر (تست شده و آفلاین)
    طراحی شده بر اساس رمان معروف بینوایان از وکتور هوگو!

    Les Miserables – Jean Valjean به فارسی (بینوایان - ژان والژان) یک بازی جدید و فوق العاده زیبا با گرافیک HD در سبک بازی های ماجراجویی از استودیوی بازیسازی معروف Anuman مخصوص سیستم عامل اندروید است که بر اساس رمان زیبای بینوایان ویکتور هوگو طراحی گردیده است و چند ساعت پیش شاهد عرضه شدن نسخه ی اول آن در مارکت اندروید بودیم که با قیمت ۴٫۹۹ دلار برای فروش قرار داده شد! داستان بازی دقیقا همانند فیلم آن در سال ۱۸۱۵ در فرانسه آغاز می شود به طوری که ژان والژان بعد از طی محکومیت ۱۹ ساله ی خود به دلیل دزدیدن یک قرص نان، از زندان آزاد می شود. او پس از ان که شرایط اجباری آزادی مشروط خود را زیر پا می گذارد و تصمیم می گیرد زندگی شرافتمندانه ای را آغاز کند، نام خود را تغییر می دهد تا از تعقیب سرسختانه ی بازپرس ژاورکه به شدت علاقه دارد والژان را به چنگال عدالت برگرداند، در امان بماند!

    هشت سال بعد او کارخانه داری ثروتمند و شهردار شهر می شود و فانتین به بیماری مهلکی دچار است پیش از آن که بمیرد والژان موافقت می کند تا از دختر کوچک او کوزت نگهداری کند و چیزی نمانده تا بازرس ژاور، والژان را شناسایی کند، او مجبور است مجدداً خود را گم کند و این بار کوزت هم به عنوان دخترخوانده اش همراه اوست. نزدیک به یک دهه بعد کوزت که حالا بزرگ شده عاشق یک جوان انقلابی به نام ماریوس می شود اما سه عنصر اساسی هستند که احتمال خوشبخت شدن آنها را به چالش می کشند: دخالت های اپونین، زن جوانی که عشق یک طرفه ی بیمارگونه ای نسبت به ماریوس دارد، خیزش مردمی در سراسر شهر که به شکلی بی رحمانه توسط نظامیان سرکوب می شود، و ترس خود والژان از اینکه با ازدواج کوزت، او را از دست بدهد و …!

    برخی از ویژگی های بازی ماجراجویی Les Miserables – Jean Valjean اندروید:

    * دیدار با انواع شخصیت های معروف بینوایان در طول ماجراجویی

    * جمع آوری اشیاء کلیدی برای ارتباط برقرار کردن با محیط اطراف

    * شامل انواع مینی گیم ها و پازل های چالش برانگیز برای حل کردن

    * دارا بودن گرافیک اچ دی خیره کننده به همراه صداگذاری مهیج و عالی

    ما امروز در یاس موب نیز مثل همیشه به عنوان اولین وبسایت ایرانی بازی بسیار زیبای Les Miserables – Jean Valjean را در اختیار شما کاربران همیشگی قرار می دهیم و ان را به همه ی افراد دوستدار رمان بینوایان تقدیم می کنیم! برای مشاهده ی تریلر و عکس هایی از بازی با من و یاس موب همراه باشید …

    Get our toolbar! 

    دانلود بازی فکری موش و گربه Trip Trap 1.0

     دانلود بازی موش و گربه مخصوص اندروید

    بهترین بازی ها برای دانلود اندروید

     حتما تا به حال نام کارتون موش و گربه را شنیده اید؟این بازی را برای اندروید خود دانلودکنید و لذت ببرید.در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، یک بازی اعتیادآور و فکری را برای اوغات فراغت شما کاربران دستگاه های آندرویدی در نظر گرفته ایم. با ما در معرفی بازی جدید Trip Trap ساخته ی سازندگان بازی محبوب iSlash همراه باشید.

    پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

    یک بازی بسیار دوست داشتنی و در عین حال فکری و سرگرم کننده ! مراحل این بازی را به سادگی فرا می گیرید و همچنین علاقه بسیاری به کامل کردن آنان پیدا خواهید کرد ؛ دوست کوچک ما با نام Ched و نام مستعار Cheddar بسیار گرسنه است و برای رسیدن به پنیرهای مورد علاقه اش ، نیازمند کمک شماست ! اشتباه نکنید ، هدایت این کاراکتر دوست داشتنی کار آسانی نیست ! شما باید با دوری از تله های موجود در مسیر ، او را تا هدف مورد نظر هدایت کنید ، این مسیرها بسیار خطرناک هستند و گذر از آنان نیازمند دقت بالایی است ؛ ۴ اتاق مختلف و بیش از ۸۰ مرحله مختلف از مهم ترین نقاط جذاب این بازی است. امیدواریم لذت ببرید.

    Get our toolbar! 

     دانلود آخرین ورژن بازی پرندگان خشمگین

    بازی های اندروید جدید

     حتما تا به حال بازی های پرندگان خشمگین را دانلودکرده اید.کنون با معرفی یکی دیگر از سری بازی های جذاب و پرطرفدار پرندگان عصبانی خدمت شما کاربران دستگاه های آندرویدی هستیم ! پرندگان عصبانی نسخه فصل ها ، این بار با قابلیت هایی جدید ، محیطی رنگارنگ و دوست داشتنی و مراحلی جدید و بسیار هیجان انگیز قصد دارد شما را تا ساعت ها با اسمارت فون و یا تبلت خود سرگرم کند !

    پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

    نسخه فصل ها از بازی محبوب پرندگان عصبانی ، گیم پلیر نسخه اصلی سری بازی های Angry Birds را در کنار مراحلی جدید و بسیار متفاوت به دستگاه های شما می آورد. از هالووین گرفته تا جشن سال نو در کشور چین ! پرندگان عصبانی در حال جشن گرفتن تمامی روزهای مهم در کشورهای مختلف دنیا هستند ؛ با مجموعه ای بیش از ۳۰۰ مرحله اعتیاد آور و بسیار جذاب با آپدیت ها و جوایز رایگان ! لذت یک بازی متفاوت با اشیائی جالب نظیر تخم مرغ های طلائی و کدوهای تنبل مخصوص جشن هالووین ! مراحلی سرگرم کننده و در عین حال فکری که مهارت شما را در پشت سر گذاشتن پازل ها به چالش می کشد ؛ با بیش از ۱ میلیارد دانلود سری بازی های پرندگان عصبانی ، بازی های Angry Birds پرطرفدارترین سری بازی ها در فروشگاه های اپ استور و آندروید مارکت به شمار می روند. امیدواریم لذت ببرید.

    Get our toolbar! 

    دانلود نرم افزار کاهش مصرف باطری برای اندروید

    نرم افزار های اندروید

     آیا از مصرف بالای باتری گوشی و تبلت اندرویدی خودتان ناراضای هستید و می خواهید با دانلود نرم افزار بسیار مفید مصرف باتری خود را کاهش دهید؟در اینجا قصد داریم شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی را با اپلیکیشنی جدید جهت بهینه سازی مصرف انرژی سیستم عامل آندروید آشنا کنیم.

    پیش نیاز : آندروید ۴٫۰ و بالاتر

    Snapdragon™ BatteryGuru نام اپلیکیشنی جدید جهت بهینه سازی مصرف انرژی و افزایش عمر باطری در سیستم عامل آندروید است ، همانگونه که احتمالا می دانید ، اسمارت فون ها و تبلت های جدید در سال های اخیر از پردازنده های قدرتمند Snapdragon بهرمند هستند ، Snapdragon™ BatteryGuru به طور خاص قادر است با اعمال تغییراتی هوشمندانه ، میزان نگهداری انرژی در اینگونه دستگاه ها را تا حد بسیاری افزایش دهد. بنابراین با استفاده از این اپلیکیشن ، می توانید با یک بار شارژ کردن دستگاه های خود ، مقدار ساعات بیشتری را با آن ها کار کنید ، این اپلیکیشن به شما می آموزد که چگونه با دستگاه های خود با پردازنده ی Snapdragon کار کنید تا میزان عمر باطری در آنان افزایش یابد ، البته این عمل بدون از کار انداختن اپلیکیشن ها انجام می شود ! لازم به ذکر است که تمامی تنظیمات هوشمندانه و به صورت خودکار انجام می گیرد و هیچ نیازی به تنظیمات کاربر نیست. پس از آنکه ۲ الی ۴ روز از نصب Snapdragon BatteryGuru طی شد ، این اپلیکیشن مصرف میانگین کاربر از دستگاه را می آموزد و توصیه های خود را جهت افزایش بازدهی باطری دستگاه به اطلاع کاربر می رساند. امیدواریم لذت ببرید.

    Get our toolbar! 

    دانلود بازی طناب را ببر ورژن جدید بازی های جدید اندروید حتما تا به حال نام بازی طناب را ببر را شنیده اید.این بار نسخه جدید بازی بریدن طناب را برای اندروید خود دانلودکنید.در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شما کاربران دیوایس های آندرویدی را با نسخه جدید یکی از محبوب ترین بازی های تاریخ آندروید مارکت آشنا کنیم ! اگر از گیمرها و دوست داران بازی های آندروید و یا iOS باشید ، حتما با عنوان Cut The Rope آشنایی دارید. پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر با توجه به عرضه جدیدترین نسخه از بازی محبوب Cut the Rope ، بر آن شدیم تا کامل ترین نسخه موجود از آن را به شما گیمرهای آندرویدی معرفی کنیم ، همانگونه که می دانید در نسخه اول این بازی ، شاهد حضور کاراکتری دوست داشتنی با نام Om Nom بودیم که در روند بازی ، اقدام به جمع آوری آبنبات ها می کرد. شما در نسخه اولیه این بازی با برش مناسب طناب ها ، آبنبات ها را به Om Nom می رساندید و با پشت سر گذاشتن مراحل ، مهارت خود را در مقادیر امتیازها محک می زدید. اکنون در نسخه دوم این بازی ، چالش هایی جدید و بسیار جذاب اضافه شده اند که در ادامه به شرح آنان می پردازیم ؛ در نسخه دوم این بازی شخصیت ها و گیم پلی جدیدی را شاهد هستیم که مراحل و رویدادهایی جدید را تجربه می کنند ، جمع آوری آبنبات ها هرگز تا این حد جذاب و دوست داشتنی نبوده است ! با پیش رفتن در مراحل مختلف این بازی جوایز و امتیازات خود را افزایش داده و با انجام این بازی به صورت آنلاین ، دوستانتان را به یک رقابت جذاب دعوت کنید. در جریان یک اتفاق غیر منتظره ، Om Nom جعبه ی خود را شکسته و وارد جنگلی می شود که تمامی وقایع و جذابیت های این بازی را در آن تجربه خواهید کرد. امیدواریم لذت ببرید.

    Get our toolbar! 

     دانلود بازی ورزشی بیلیارد اندروید ۲۰۱۴

    بازی اندروید جدید

     آیا می خواهید با دانلود بازی بیلیار سه بعدی و زیبا این ورزش دوست داشتنی را به اندروید خودتون بیاورید؟پیشنهاد ما دانلود این بازی است.در این مطلب از سایت  اندروید شما ، می خواهیم شما دوست داران بازی محبوب بیلیارد را با یک بازی هیجان انگیز و بسیار زیبا آشنا کنیم. بیلیارد تمام سه بعدی برای اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی ! از این پس می توانید هیجان این بازی دوست داشتنی را همیشه همراه خود داشته باشید.

    پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

    Pool Break Pro 3D مجموعه ای از محبوب ترین بازی های بیلیارد از قبیل Pool, Snooker, Billiards, Crokinole و Carrom را در خود جای داده است ، می توانید متناسب با علاقه خود به کمک هر یک از آنان اوقات فراغت خود را بگذرانید. با بهره گیری از سیستم سه بعدی این بازی ، محیط آن کاملاً با واقعیت مطابقت داشته و شما را در فضایی طبیعی از یک رقابت سرسخت قرار می دهد ، یکی از جذاب ترین قابلیت های گنجانده شده در این بازی سیستم بازی آنلاین آن است ، بنابراین می توانید هر زمان که بخواهید با کاربران انواع دستگاه های قابل حمل این بازی را به صورت جهانی انجام داده و رکورد های خود را به ثبت برسانید. Pool Break Pro 3D ده ها نوع از محبوب ترین بازی های میز بیلیارد را در دستگاه قابل حمل شما جای می دهد ؛ در حین بازی برای دقت و تمرکز بیشتر ، خطوط حرکت توپ ها نیز برایتان نمایش داده می شود. امیدواریم لذت ببرید.

    Get our toolbar! 

    دانلود بازی فرار از مأموران مترو در هندوستان – Subway

     دانلود بازی جذاب اندروید

    بازی های اندروید

     در این مطلب از سایت  آندروید شما ، جدیدترین نسخه از سری بازی های جذاب و پرطرفدار Subway Surfers را برای دانلود شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی آماده کرده ایم.

    پیش نیاز : آندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

    همانطور که احتمالاً با سری بازی های Subway Surfers آشنا هستید ، در این بازی نیز باید مطابق همیشه ، هدایت دونده ای با نام Jack را بر عهده خواهید داشت. جم در حال فرار از دست مأموران مترو است ، در هر یک از نسخه های این بازی ، جک در متروهای یکی از نقاط جهان در حال فرار از مأموران است. در این نسخه ، جک به کشور هندوستان می رود ! یک بازی جذاب و هیجانی را در خیابان های بمبئی تجربه کنید ! روند کلی این بازی به این شکل است که مأموران مترو به دنبال شما می دوند و شما باید با فرار از دست آنان لحظه به لحظه امتیاز خود را افزایش دهید. البته مراقب موانع نیز باشید ! در اوایل این بازی ممکن است با خود بگوئید به سادگی در حال کسب امتیاز هستید ، اما با گذشت اندکی از زمان ، موانع سختی در پیش رویتان ظاهر می شود که گذر از آنان ، نیازمند دقت و سرعت عمل بسیار بالا خواهد بود. امیدواریم لذت ببرید.

     برای دانلود به ادامه مطلب بروید...

    Get our toolbar! 

    بازی محبوب Grand Theft Auto: San Andreas 1.02 – اندروید

    باز هم کمپانی Rockstar طرفداران بازی‌های خود را با یک نسخه‌ی تازه از سری بازی‌های GTA برای موبایل‌ها و تبلت‌ها خوشحال کرد. اینبار نوبت به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های این کمپانی یعنی GTA: San Andreas رسیده است. در این بازی زیبا شما در نقش Carl Johnson پس از مدت‌ها دوری از Los Santos، در حالی به آنجا بازگشته است که مادرش کشته شده و خانواده‌اش دچار مشکلات بسیاری است. او حالا به شهر و محله‌ی خود بازگشته و کارهای زیادی برای انجام دادن پیش روی خود دارد. آزادی عمل شما در San Andreas و همچنین محیط وسیع آن، می‌تواند مدت‌ها شما را سرگرم کند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

     

    gta sa android بازی محبوب Grand Theft Auto: San Andreas 1.02   اندروید

     

     

    password بازی محبوب Grand Theft Auto: San Andreas 1.02   اندروید رمز فایل: www.downloadha.com

    download بازی محبوب Grand Theft Auto: San Andreas 1.02   اندروید لینک دانلود فایل نصب – ۱۱ مگابایت | لینک کمکی

     

    محل انتقال فولدر دیتا: Android/obb

    download بازی محبوب Grand Theft Auto: San Andreas 1.02   اندروید لینک دانلود دیتا – قسمت اول – ۱۰۰۰ مگابایت | لینک کمکی

    download بازی محبوب Grand Theft Auto: San Andreas 1.02   اندروید لینک دانلود دیتا – قسمت دوم – ۶۶۴ مگابایت | لینک کمکی

     

    Get our toolbar! 

    تاریخ : جمعه 18 بهمن 1392 ساعت 11:28  زمان : بازدید :

    دانلود بازی بسیار جذاب Earn To Die v1.0.7 + نسخه بی نهایت + فعال ساز بازی

    بازی فوق العاده و بسیار جذاب به همراه نسخه بی نهایت دراندروید شما

    فعال ساز بازی اضافه شد…

    ابتدا فعال ساز را نصب کرده و سپس بازی را نصب و اجرا کنید

    تست شده برروی زد اولترا (آفلاین)

    شما با کامیونی قدیمی در صحرایی هستید که توسط زامبی های بسیار احاطه شده است که شما برای عبور از آن منطقه باید زامبی ها را نابود کنید که برای این کار می توانید از اسلحه استفاده کرده و آن ها را بکشید. در این راه مشکل دیگری نیز دارید که سوخت ماشین شما کم شده و اگر سکه جمع نکنید تمام خواهد شد و نمی توانید ادامه دهید. پس می توانید با جمع آوری سکه ها سوخت خود را افزایش داده و همچنین از تجهیزات و اسلحه های بهتری برای کشتن زامبی ها استفاده کنید. بیش از ۲۰۰ میلیون بار نسخه اصلی این بازی دریافت شده است. پیشنهاد می کنیم از دست ندهید.

    Get our toolbar! 

    دانلود بازی بسیار زیبای گوریل و موز Banana Kong 1.6.13

     دانلود بازی گوریل برای اندروید

    بازی جدید اندروید

     آیا می خواهید با دانلود بسیار زیبا و گرافیکی برای اندروید خود که گوریل و موز نام دارد مدت ها سرگرم شوید؟در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، یکی بازی کودکانه و بسیار سرگرم کننده را برای شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی آماده کرده ایم.

    پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

    بازی با یک گوریل آغاز می شود ، یک گوریل دوست داشتنی که عاشق موز است ! مهارت های مختلف نظیر دویدن ، انجام حرکات دفاعی و پرش از جمله اقداماتی است که شما به واسطه آنان می توانید گوریل را تا رسیدن به موز بزرگ یاری دهید. با سواری بر گراز می توانید گوریل را از موانع خطرناک مانند صخره ها ، تمساح و گذازه های آتش در امان نگه دارید ، به لطف ویژگی آنلاین این بازی شما می توانید با عبور از جنگل ها در سمت راست وضعیت رکوردهای دوستان خود را به صورت زنده مشاهده کنید. برای پر کردن نوار انرژی گوریل تا بتوانید بایست موزهای موجود در مسیر را جمع آوری کنید. با کشف رازهای مخفی این بازی ، هدایا و امکانات بیشتر این بازی را آزاد کنید. امیدواریم لذت ببرید.

    Get our toolbar! 

    دانلود بازی محبوب گربه سخنگو – Talking Tom Cat 2 4.0.1

    دانلود بازی گربه سخن گو اندروید

    بازی های اندروید

     

    آیا به سری بازی های گربه ی سخنگو در دستگاه های آندروید علاقمند هستید؟ پیشنهاد می کنیم جدیدترین نسخه از بازی Talking Tom Cat 2 را از دست ندهید.

    پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

    بازی اصلی صحبت با گربه سخنگوی تام بازگشته است ! پیشرفته تر و سرگرم کننده تر از قبل ! این بازی به عنوان بازی شماره ۱ در گوگل پلی استور با بیش از ۵۰۰ میلیون دانلود یک رکورد تاریخی را به ثبت رسانده است. با تام صحبت کنید تا او جمله ی گفته شده ی شما را با صدای جالب و خنده دار خود برایتا تکرار کند ! می توانید با تام بازی کنید ، با زدن ضربه به او می توانید او را بترسانید و از واکنش های جالب اون لذت ببرید ! با لباس ها و ابزارهای در دسترس می توانید تام را سفارشی سازی کرده و آن را مطابق با سلیقه خود تغییر ظاهر دهید. می توانید در حین صحبت و بازی با تام ، از اون به صورت همزمان ویدیو تهیه کرده و آنان را به صورت مستقیم با دوستان خود به اشتراک بگذارید. تام در نسخه جدید این بازی از کوچه های قدیمی به یک آپارتمان لوکس و جدید آمده است ! در نسخه دوم بازی تام سخنگو شاهد عملگرهای بیشتری هستیم که می تواند بسیار سرگرم کننده باشد. امیدواریم لذت ببرید.

    Get our toolbar! 

    دانلود بازی حرفه ای شکار حیوانات ۲۰۱۴ – DEER HUNTER 2014

     دانلود بازی ۲۰۱۴ اندروید

    بازی جدید اندروید

    بازی جذاب و مهیجی که برای اندروید آماده ی دانلود کرده ایم از بهترین بازی های موجود در سبک شبیه سازی شکارچی است که DEER HUNTER 2014 نام دارد.

    پیش نیاز : آندروید ۲٫۱ و بالاتر

    در این بازی جدید و بسیار زیبا ، شما باید از شمال غربی اقیانوس آرام آمریکای شمالی به ساوانا در آفریقای مرکزی سفر کنید و در طی این مسیر به شکار عجیب ترین حیوانات موجود در جهان بپردازید ! با دوستان خود به صورت اینترنتی تیم های شکار را تشکیل دهید و در رقابت های جهانی شکار حیوانات شرکت کنید ، در این بازی جذاب شما در محیط هایی قرار می گیرید که در آنان بیش از ۱۰۰ گونه مختلف جانوری قرار دارد ، ممکن است در ابتدا با مشاهده نام بازی تصور کنید که با شکار گوزن رو به روز هستید ، اما باید بگوئیم شکار گوزن ابتدای بازی است ، در ادامه ی مراحل حیواناتی نظیر خرس، گرگ، و یوزپلنگ را نیز شکار می کنید ! سلاح های خود را به صورت دلخواه سفارشی سازی کنید و با افزایش قدرت آنان ، حیوانات نیرومندتری را از پای دراورید. با جمع آوری تروفی ها و جوایز ، می توانید با دوستان خود در افتخارات به رقابت بپردازید. امیدواریم لذت ببرید.

    Get our toolbar! 

    دانلود بازی Tank Riders 2 جنگ تانک سواران ۲ – اندروید

    Tank Riders 2 | 22.3 MB

    tank rider2 دانلود بازی Tank Riders 2 جنگ تانک سواران 2   اندروید

    Tank Riders یاجنگ تانک سواران  یک از بازی های  زیبا و جذابی است که برای گوشی های اندروید عرضه شده است. در این بازی  شما باید بوسیله تانک خود در برابر دشمنان زیادی قرار گیرید و با قدرت در میان نبرد تا انتها مبارزه کرده و  در آخر تانکی که تمام تانک ها را از بین برده باشد و باقی مانده باشد برنده بازی است که اگر موفق شوید مرحله ها را یکی پس از دیگری رد خواهید کرد . لینک دانلود بازی جنگ تانک سواران Tank Riders 2  مخصوص گوشی های اندروید با سیستم عامل ۲٫۱  و بالاتر در قسمت لینک های دانلود برای شما هم میهنان عزیز قرار داده شده است.

     

    Get our toolbar! 

    wreck-it ralph

    wreck-it ralph | 41.16 ، 42.04 MB

     wreck it ralph main دانلود بازی رالف خرابکار wreck it ralph    اندروید   آیفون و آیپد

    امروز در اندروید شما برای شما بازی رالف خرابکار wreck-it ralph که  یکی از بازی های جالبی است که از روی انیمیشنی به همین نام توسط کمپانی قدرتمند Disney برای  گوشی های اندروید و آیفون عرضه شده است را قرار داده ایم . اساس داستان بازی در مورد شخصیتی به نام رالف است  که همه چیز را نابود می کند و در مقابل او شخصیتی به نام Fix‑It Felix وجود دارد .این بازی شامل ۵ بازی می باشد که رالف در حین ماجرا جویی خود به آن ها برخورد می کند . اکثر بازی ها رکورد زنی می باشد .

    برای دانلود بر روی مدل گوشی خود کلیک کنید :

    5 دانلود بازی رالف خرابکار wreck it ralph    اندروید   آیفون و آیپد

     

    3 دانلود بازی رالف خرابکار wreck it ralph    اندروید   آیفون و آیپد  نسخه ۱٫۲ قابل نصب بر روی تمامی گوشی های اندروید با سیستم عامل ۲٫۳ و بالاتر با حجم  ۴۲٫۰۴ MB

    4 دانلود بازی رالف خرابکار wreck it ralph    اندروید   آیفون و آیپددانلود  با لینک مستقیم

     

    3 دانلود بازی رالف خرابکار wreck it ralph    اندروید   آیفون و آیپد  نسخه  ۱٫۵ قابل نصب بر روی تمامی گوشی های آیفون و آیپد  با iOS4.3  و بالاتر با حجم ۴۱٫۱۶ MB

    4 دانلود بازی رالف خرابکار wreck it ralph    اندروید   آیفون و آیپددانلود  با لینک مستقیم

    Get our toolbar! 

    تاریخ : دو شنبه 30 دی 1392 ساعت 19:53  زمان : بازدید :

    دانلود بازی Pou – اندروید

    Pou v1.4.16 | 15.64 MB

    pou  دانلود بازی Pou  – اندروید

    به روز شدن نسخه اندروید ( نسخه ۱٫۴٫۱۶ )

    امروز در اندروید شما جدیدترین نسخه از بازی pou که  یکی از بازی های زیبا و دوست داشتنی که برای سیستم عامل اندروید نیز عرضه شده است را قرار داده ایم. دراین بازی که  در مدت زمان کوتاهی توانسته  طرفدران متعددی را به خود جذب کند  شما باید تمام تلاش خود را جهت مواظبت و نگهداری غذا دادن، تمیز کردن و بزرگ کردن موجودی به نام POU را به کار بگیرید و درست باید مانند یک موجود زنده با او رفتار کنید و سرپرستی او را بر عهده بگیرید. شما می توانید با pou بازی کنید و حتی او میتواند سخنان شما را تکرار و تقلید کند . هرچه pou سنش بالاتر می رود میتواند ازدواج کند، بچه دار شود  وشما در تمامی مراحل زندگیش با او همراه می شوید.از ویژگی های این بازی می توان به داشتن حجم نسبتا اندک ولی گرافیک و امکانات فوق العاده زیبا و جذاب اشاره کرد. با دانلود این بازی  اعتیاد آور به خیل عظیم طرفداران این موجود دوست داشتنی بپیوندید.لینک دانلود بازی Pou v1.4.16  مخصوص گوشی های اندروید با سیستم عامل ۲٫۱ و بالاتر در قسمت لینک های دانلود برای شما هم میهنان عزیز قرار داده شده است.

    دانلود با لینک مستقیم | حجم فایل : 15.64 مگابایت
    دانلود فایل در یک بخش
    Get our toolbar! 

    تاریخ : شنبه 28 دی 1392 ساعت 13:11  زمان : بازدید :

    دانلود بازی Devil’s Attorney وکیل مدافع شیطان – اندروید

    Devil’s Attorney | 1.84 ، 356 MB

     

     

    devils%20atorney دانلود بازی Devil’s Attorney وکیل مدافع شیطان   اندروید

     

    بازی Devil’s Attorney وکیل مدافع شیطان یکی از بازی های فکری و جذاب است که آن را می توان در ژانر بازی های استراتژی دسته بندی کرد و برای گوشی های اندروید عرضه شده است. در این بازی جذاب و سرگرم کننده شما باید از قدرت تفکر خود بهره بگیرید و همه‌ی موکلانتان را آزاد کرده و با پول به دست آورده از این راه به خرید مبلمان و تجهیزات خانه برای خود بپردازیدو شاهد افزایش اعتماد به نفس و متعقابا افزایش مهارت های وکالتتان باشید.  بازی حالت کارتونی دارد و همین باعث می‌شود محیط بازی سرگرم‌کننده باشد. در بازی ۵۸ پرونده‌‌ی وکالت برای شما وجود دارد، ۳ مرحله‌ی متفاوت در بازی وجود دارد و حتی بعضی افراد وجود دارند که شما را گول خواهند زد و کار شما را دچار مشکل خواهند کرد.  لینک دانلود فایل apk  بازی Devil’s Attorney وکیل مدافع شیطان در قسمت یک لینک های دانلود و لینک دانلود دیتای بازی در قسمت دو لینک های دانلود  مخصوص گوشی های اندروید با سیستم عامل ۲٫۳ و بالاتر برای شما هم میهنان عزیز قرار داده شده است.

    دانلود با لینک مستقیم | حجم فایل : 1.84 ، 356 مگابایت

    قسمت 1 | قسمت 2 |

    Get our toolbar! 

    تاریخ : جمعه 27 دی 1392 ساعت 11:26  زمان : بازدید :